• با حضور در تالار اصلی صورت گرفت؛

قدردانی رئیس کمیته هنری شورای شهر از اجرای نمایش «شکوفه های گیلاس » در تئاتر شهر

نمایش «شکوفه های گیلاس »
نمایش «شکوفه های گیلاس »  
قدردانی رئیس کمیته هنری شورای شهر از اجرای نمایش «شکوفه های گیلاس » در تئاتر شهر نمایش «شکوفه های گیلاس »|||| ||||

سخنگو و رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران شامگاه یکشنبه دوم مرداد ماه با حضور در تئاتر شهر از نمایش «شکوفه های گیلاس» به کارگردانی سید محمد مساوات در تالار اصلی دیدن کرد. 

 

به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، علیرضا نادعلی سخنگو و رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران شامگاه یکشنبه دوم مرداد ماه به تماشای نمایش «شکوفه های گیلاس» به کارگردانی سیدمحمد مساوات در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نشست
رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در پایان این نمایش ضمن دیدار با عوامل برگزاری نمایش «شکوفه های گیلاس» از اجرای آنها تقدیر کرد.
نادعلی ضمن دیدار با سیدمحمد مساوات کارگردان این نمایش با رومینا مومنی و حامد رسولی بازیگران نمایش شکوفه های گیلاس نیز دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر بابت اجرای زیبا این نمایش گفت: استقبال خوب از این نمایش خود نشان دهنده کیفیت بالای اجرا بازیگران این نمایش است.کته حائز اهمیت در این نمایش که می توان نقطه قوت آن دانست نمایش نامه قوی است؛ همچنین هماهنگی فرم‌ و محتوا اثر به صورت مناسب و بسیار عالی اجرا شد.
نمایش «شکوفه های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات از روز پنجشنبه ۳۰ تیر ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را با استقبال قابل توجه مخاطبان آغاز کرده است.
در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 20 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 120 هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، رومینا مومنی و حامد رسولی به عنوان بازیگرحضور دارند.
علاقه مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
427 کلیک ها  دوشنبه, 03 مرداد 1401 20:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا