استقبال مخاطبان از اجراهای دور دوم "شکلات فرنگی"

تئاتر " شکلات فرنگی "
تئاتر " شکلات فرنگی "  
استقبال مخاطبان از اجراهای دور دوم "شکلات فرنگی" تئاتر " شکلات فرنگی "|||| ||||

 نمایش "شکلات فرنگی" به کارگردانی محمدرضا مالکی که دور دوم اجراهای خود را از 17 خردداد مجددا در سالن بوستان از سر گرفته است هفته ی گذشته تمام اجراها را با تکمیل ظرفیت پشت سرگذاشت .

به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایشنامه ی "شکلات فرنگی" را کاظم پورمهدی به نگارش درآورده است و سعید ‌ابک ، مریم ‌آشوری ،محمدعلی ‌حسینعلی ‌پور و ساینا رزاق به نقش ها جان می دهند.

دستیار کارگردان معصومه آرواز، طراح صحنه و دکور سینا ‌ییلاق ‌بیگی، طراح نور رضا ‌خضرایی، طراح لباس زیبا موسوی وطراح پوستر و بروشور نمایش "شکلات فرنگی" امیر ‌نجفی است.

سایر عوامل عبارتند از : موسیقی آرش ‌لطفی، عکاس پرتو ‌جغتایی، امور رسانه ای و تبلیغات مجازی روشنک ‌کریمی، روابط عمومی ریحانه ‌مطهری و روژین ‌ستاری

در خلاصه  این نمایش آمده است : سارا دختر ۹ ساله ای که با پدر بزرگ و مادربزرگش زندگی می کند، از طرف مدرسه اش در یک مسابقه کیک پزی شرکت می کند. او برای پختن کیک به پدربزرگ و مادربزرگش نیاز دارد ولی در ادامه داستان مشخص می شود که پدربزرگ و مادربزرگ سالهاست بر سر یک موضوع مشترک با هم اختلاف دارند و این مشارکت در پختن کیک باعث میشود به یک نقطه مشترک با یکدیگر برسند، اما سارا...

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت از طریق تلفن های رزرو : ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵و یا

با مراجعه به سایت تیوال از طریق لینک https://www.tiwall.com/p/shokolatfarangi

 اقدام کنند.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داخل پارک لاله در خیابان حجاب واقع شده است و روزهای شنبه تعطیل است .

انتهای پیام /  علیرضا لرک
193 کلیک ها  یکشنبه, 22 خرداد 1401 13:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا