آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی ویژه فصل تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی ویژه فصل تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس
   
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی ویژه فصل تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس |||| ||||

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد.

به گزارش راستین آنلاین  سعیدرضا کامرانی امروز (دوشنبه ۳۱ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد.


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با یادآوری این مطلب که ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به نشانی fars.kpf.ir تا ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس می‌شوند، افزود: بر این اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با برگزاری بیش از ۲۰۰ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در فعالیت‌های نقاشی، اوریگامی، گام‌به‌گام تا اندیشه، خوشنویسی، سفال‌گری، کاردستی، پویانمایی، خط‌تحریری، زیست‌شناسی، کلاژ، حجم‌سازی، خوانش متون کهن، نمایشنامه‌نویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، شعرسرایی، طراحی، دست‌سازه‌های حجمی، کارگاه حال خوش زندگی، صنایع‌دستی وهنرهای بومی، شعر و قصه، نجوم، تکنیک چاپ، پادکست مقدماتی و... خواهد بود.  

وی گفت: این کارگاه‌ها به ۲ صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
880 کلیک ها  دوشنبه, 31 خرداد 1400 19:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا