با خرید آنلاین جایزه بگیرید/داستان تبدیل یک بحران به یک فرصت

کرونا خوب یا بد حالا یک سال است که با ماست.

به گزارش راستین آنلاین، کرونا میهمانی ناخوانده و بد قدم وارد شده از سرزمین اژدها حالا داغ های بسیاری بر دل مردم کره خاکی برجای گذاشته ،بسیاری از اقتصاد ها را تا مرز نابودی پیش برده و برپیشانی بسیاری ازکاسب های خرد و درشت مهر ورشکستگی زده است.

گرچه تلاش رهبران و تصمیم گیران تمام کشورهای جهان برای مقابله و مهار این ویروس منحوس تاکنون عملا منتج به نتیجه ای قابل قبول نشده و پس از یک سال هنوز بسیاری از کشورها برای مقابله با این ویروس مرموز چاره ای جز آزمون و خطا کردن ندارند،امابه نظر می رسد در این میان کسانی کمترین آسیب را از کرونا متوجه می شوند که ضمن رعایت دستور العمل های بهداشتی ،از تهدید شیوع کرونا یک فرصت ساخته و روال عادی زندگی خود را دنبال کنند.

تقریبا یکی دو دهه است که با گسترش اینترنت و دانش مبتنی بر آن تجارت الکترونیک توسعه چشم گیری داشته و اپلیکشین های مربوط به خرید های غیر حضوری آهسته آهسته با جلب اعتماد مردم ،جای خود را میان اقشار مختلف باز کرده اند.

اما حالا و با اعمال محدودیت های شدید در بسیاری از استان های کشورو درحالیکه برخی تجار و کسبه زانوی غم بغل کرده و از بیم ورشکستگی چرتکه هایشان را بالا و پایین می کنند،برخی کسبه با حداقل امکانات موجود ،چراغ امید رادر سفره ارتزاق خود روشن کرده اند.

برخی کسبه بازار انقلاب شیراز ،از جمله همین امیدواران به آینده هستند.

با شروع اعمال محدودیت های دو هفته ای اعلام شده ،تجار حرفه های فعال در این بازار که عموما می بایست تعطیل باشند،روی کرکره بسته شده مغازه های خود اطلاعیه ای نصب کرده و مردم را به خرید غیر حضوری با اهداء هدیه تشویق می کنند.

با خرید آنلاین هدیه دریافت کنید ،یک ساده اما بسیار با معنا در شرایط کنونی است.

مدیریت بحران ،نا امید نشدن ،دست از تلاش برنداشتن و تبدیل تهدید به فرصت حداقل مفاهیمی است که می توان از این جمله ساده و ابتدای دریافت کرد!

انتهای پیام /  101
780 کلیک ها  شنبه, 01 آذر 1399 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا