• در کانون فارس رقم خورد:

رونمایی از 29 کتاب صوتی ویژه نابینایان در فارس

در ششمین روز از بیست و هشتمین هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران از کتاب‌های صوتی ویژه نابینایان در کانون فارس رونمایی شد.

 
به‌ گزارش راستین آنلاین این کتاب‌ها با عناوین: امین‌ترین دوست، آن بالا این پایین، آی قصه قصه قصه، این پسر چقدر کتاب می‌خورد، پسر، عشق، پدر، پرواز کن پرواز، پنگوئن و میوه درخت کاج، پیامبر و قصه‌هایش(1و2و3)، خاله پیرزن، خداحافظ راکون پیر، خفاش دیوانه، در جستجوی خدا، عمو نوروز و خاله نوبهار، پسران تشمال، فرانکلین در تاریکی، فرشته‌ای از آسمون، قصه الاغ و سنگ، قلب مترسک، قورباغه چاه‌نشین، کلوچه‌های خدا، گوسفندی که عصبانی بود، ماجراهای بهلول(1و2و3)، مجموعه مرز پرگهر، یخی که عاشق خورشید شد و یکی بود، توسط مربیان و کارشناسان کانون فارس روایت و در استودیو صدابرداری کانون فارس تهیه شده است.
 
 تهیه و ضبط کتاب‌های صوتی در کانون فارس ادامه دار بوده و کتاب‌ها در ایام مختلف سال تهیه و در اختیار کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و عموم مردم قرار می‌گیرد.
 
از این کتاب‌های صوتی در نشست مجازی «سایه‌سار کتاب» با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده ومترجم کودک و نوجوان و اعضای نوجوان کتاب‌خوان کانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، خوزستان، بوشهر و هرمزگان رونمایی شد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
401 کلیک ها  پنج شنبه, 29 آبان 1399 14:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا