لار ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قطب ورزشی استان را دارست

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: لار ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قطب ورزشی استان را داراست.

حیدرعلی کامیاب بااشاره به حضورخیرین حوزه ورزش در جنوب فارس گفت:می توان با استفاده از ظرفیت های موجود و نگاه نیک اندیشانه این خیرین تحولی عظیم در بخش سخت افزاری ورزش استان ایجاد کرد.

وی که درحاشیه سفر به لارستان و بازدید از مجموعه خیر ساز نیری این شهر سخن می گفت،افزود:این مجموعه سه هزارنفری خیرسازپس از تکمیل و بهره برداری به یکی از بزرگترین و و درعین حال مدترین ورزشگاه های جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از سخنانش به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میزمردان کشورمان در شهر لار اشاره کرد و گفت:در این سفر با حضور دراردوی آماده سازی این تیم از نزدیک با کادرفنی و بازیکنان آن درخصوص نحوه میزبانی لارگفتگوشد.

کامیاب خونگرمی، میهمان نوازی ونیک اندیشی  را ویژگی جدانشدنی مردم جنوب فارس عنوان کرد و افزود:این سه خصیصه نیکو باعث شده تا برنامه ریزی ها جهت تبدیل شدن شهرهای جنوبی استان به مراکز مهم ورزشی با اطمینان بیشتری انجام پذیرد.

وی بابیان اینکه دولت به تنهایی قادر به ساخت و تکمیل همه طرح های نیمه تمام ورزشی نیست افزود: در این خصوص باید در کنار بخش خصوصی از ظرفیت خیرین نیز بهره گرفت.

کامیاب با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت قابل بالا و نگاه تحسین برانگیز  خیرین ورزشی در جنوب استان گفت: دولت حمایت های لازم را از افراد خیر که قصد فعالیت برای تکمیل طرح های ورزشی را داشته باشند، به عمل می آورد.

گفتنی است درسفره دوروزه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به جهرم و لار،سیدمناف هاشمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزیر ورزش و جوانان استان نیز حضور داشت.

unnamed 5

اردوی تیم ملی تنیس روی میز مردان 

انتهای پیام /  101
2016 کلیک ها  یکشنبه, 28 آذر 1395 15:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا