سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز منصوب شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز منصوب شد
   
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز منصوب شد |||| ||||

طی حکمی از سوی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و بنا به معرفی لطف الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان منصوب و معرفی شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :طی حکمی از سوی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و بنا به معرفی لطف الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز،دکتر سید ابوذر حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان منصوب و معرفی شد.
در قسمتی از متن حکم حسینی آمده است:”امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظلله العالی) و اجرای سیاست های دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید”.
شیبانی در این جلسه با تاکید بر ویژگی های متعدد شهرستان شیراز به لحاظ جمعیت،جغرافیایی، وسعت،سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه عمرانی گفت: این شهرستان ضمن مرکزیت استان فارس قریب ۵۰ درصد امورات استان را به خود اختصاص داده بطوریکه اولین و دومین شهرهای بزرگ استان در این شهرستان واقع است.
نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تصریح کرد: با توجه به این مشخصات و ویژگی ها، پهنه ی امور عمرانی در این شهرستان بسیار وسیع و گسترده است از این رو مسئولیت این امور به فردی سپرده شده که در حوزه عمرانی و شهرداری دارای دانش و تجربیات ارزنده ای است.
فرماندار شهرستان شیراز با اذعان به اینکه این کلان شهرستان به مسائل و مشکلات عمرانی متنوعی مبتلا به است، اظهار کرد: کلان شهر شیراز سر ریز جمعیتی به روستا های اطراف دارد و این موضوع در روستا های حریم به یکی از چالش های پیش روی بدل شده است.
به گفته وی؛ افزایش تراکم جمعیت، تفکیک و تغییر کاربری های غیر مجاز، ساخت و ساز های غیر اصولی فاقد مجوز، کمبود خانه های بهداشت کسری فضاهای آموزشی همچنین عدم تناسب راه های روستایی از جمله معضلات ناشی از سرریز جمعیتی به روستاهای حریم کلان شهر شیراز است که نیاز به توجه و پیگیری ویژه معاونت هماهنگی امور عمرانی دارد.
شیبانی با تاکید بر اینکه رفع معضلات مذکور علی رغم تمام تلاش ها و اقدامات گذشته تا کنون نیاز به همراهی و یکدلی بیش از پیش تمامی متولیان دارد؛ افزود: با همکاری دهیاران، بخشداران و تمامی ذی مدخلان تلاش خواهیم کرد تا حوزه عمرانی شهرستان شیراز با قوت بیشتری به مسیر رشد و توسعه خود ادامه دهد.
در این نشست شجاع الدین خداپرست معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی مورد تکریم قرار گرفت و از زحمات و تلاش های وی تقدیر شد.
انتهای پیام /  108
109 کلیک ها  یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 10:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا