راهبرد توان فارس در سال ۱۴۰۳ روی میز قرار گرفت/ از برنامه ریزی برای مسابقات بین‌المللی تا تقدیر از اساتید رزمی توان

 اولین جلسه گروه توان استان فارس در سال جاری با حضور اساتید این رشته برگزار شد.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:فرجام شفیعی مسوول توان استان فارس گفت: نیمه اول اردیبهشت ماه اردوی مسابقات بین المللی توان برگزار خواهد شد تا رزمی کاران برای تیرماه آمادگی کامل را داشته باشند.

شفیعی به اتمام بیمه های ورزشی اشاره کرد و افزود: بیمه ورزشی برخی ورزشکاران تا پایان سال اعتبار داشته است و ضروری است ورزشکاران بیمه های خود را تمدید کنند.

وی ادامه داد: اعتبار نمایندگی شهرستان ها یکساله بود که درواقع تا پایان سال گذشته بوده و اکنون اعتبار آنها تمام شده وباید از فدراسیون مجوز نمایندگی سال جدید را به نفر استانی داده شود که بتواند نمایندگی شهرستانها تمدید نمایند

مسوول توان استان فارس اظهار داشت: ۲۵ اردیبهشت انتخابات فدراسیون است و مسئول جدید فدارسیون مشخص خواهد شد که بعد از برگزاری انتخابات نامه نمایندگی توان صادر و بعد از آن کمیته ها نیز حکم خود را دریافت می‌کنند همچنین آزمون های سربند در سال جاری بعد از مشخص شدن نرخ‌نامه برگزار می‌شود.

شفیعی بر لزوم ارتقاء توان رزمی کاران تاکید داشت و گفت: تمرین مشترک در قالب استاژ نیز به صورت جداگانه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود، همچینن تمرین بین باشگاهی نیز از ضروریات رزمی است.

وی به دوره بافت گردی رایگان ویژه اعضا توان اشاره کرد و گفت: کمیته فرهنگی نیز در تاریخ ۲۸ اردیبهشت یک دوره بافت گردی برگزار می‌کند که برنامه‌ریزی لازم جهت حضور با تمام ورزشکاران داشته باشیم.

شفیعی اذعان داشت: مسابقات تاپ توان کشوری و بین الملل در حال برنامه ریزی جهت برگزاری در شیراز هستیم که در همه سنین با توجه به وزن می‌توان حتی با خانواده شرکت کنند.

در پایان این جلسه از اساتید که در سال گذشته به‌صورت مستمر همکاری داشتند، با اهدا لوح تقدیر شد.
انتهای پیام /  108
96 کلیک ها  دوشنبه, 03 ارديبهشت 1403 15:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا