• تساوی بد موقع فجر سپاسی در گیلان

سقوط یک پله ای فجر در انتهای هفته ۱۹ ام

از هفته ۱۹ ام رقابتهای لیگ دسته اول کشور امروز ظهر شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .


راستین آنلاین:در مهمترین بازی این هفته تیم فجر شهید سپاسی شیراز در گیلان میهمان تیم انتهای جدول داماش گیلان بود و در پایان در حالی که تا دقایق پایانی مسابقه از میزبان خود با یک گل پیش بود ، در دقیقه ۹۴ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را دریافت کرد تا با یک امتیاز شهر باران را ترک کند.

در این بازی که در هوای سرد و ابری رشت و در ورزشگاه سردار جنگل گیلان برگزار شد ، رجب زاده تیم خود را با یک ترکیب هجومی وارد مسابقه کرد و خیلی زود در دقیقه ۱۶ توسط عرفان پور افراز مهاجم گلزن خود به گل اول مسابقه رسید .

در ادامه و نیمه دوم هم تیم فجر صاحب چندین موقعیت بسیار خوب از ضدحملات خطرناک خود شد که بازیکنان این تیم نتواستند به گل های بیشتری دست پیدا کند.

داماشی ها که روز کم فروغی در این بازی خانگی داشتند بلاخره توانستند از ارسال توپ های بلند پشت مدافعان فجر استفاده کنند و در دقیقه ۹۴ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سیامک علیزاده موفق شد گل تساوی داماش را در دقیقه ۹۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.فجری ها با این‌تساوی ۳۷ امتیازی شدند و با یک پله سقوط در جدول رده بندی در جایگاه چهارم قرار گرفتند.داماش گیلان هم با این‌تساوی ۱۳ امتیازی شد و همچنان در رده شانزدهم جدول و منطقه سقوط باقی ماند .


 پیروزی سایر مدعیان در هفته ۱۹ ام:


در دیگر بازیهای امروز سایر مدعیان بالای جدول مقابل حریفان خود پیروز شدند .در مهمترین بازیهای این هفته چادر ملو صدر نشین لیگ با یک گل از سد میهمان خود استقلال ملاثانی گذشت و با ۴۴ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.همچنین تیم دوم جدول خیبر خرم آباد هم با یک گل میزبان خود مس شهر بابک را شکست داد و ۴۳ امتیازی شد .نفت مسجد سلیمان هم با نتبجه دو بر یک از سد میهمان خود شهرداری آستارا گذشت و با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم جدول را در اختیار گرفت.سایپا دیگر مدعی این فصل هم با پیروزی یک بر صفر مقابل خوشه طلایی ، ۳۴ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.در دیگر دیدارها مس سنگون با هدایت علی کلانتری مربی شیرازی خود با یک گل از سد دریا بابل گذشت .


در ادامه هفته ۱۹ ام لیگ دسته اول فردا پنجشنبه سه دیدار دیگر برگزار خواهد شد که در یکی از مهترین بازیها تیم‌ شهر راز از ساعت ۱۴/۳۰ در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم آریو اسلامشهر خواهد بود .
نفت گاز گچساران میزبان تیم مس کرمان خواهد بود .و پارس جنوبی جم‌هم در خانه با شاهین بندر عامری رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام /  108
494 کلیک ها  پنج شنبه, 26 بهمن 1402 12:59
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا