نتایج آراء رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فارس اعلام شد

نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس اعلام شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: مشارکت در فارس از مرز 43 درصد گذشت با یک میلیون و 598 هزار و 967 نفر رسید و نسبت به دور یازدهم که 42 و چهار دهم درصد بود، حد نصاب فراتر رفت.

وی گفت: در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مجموع سه هزار و 491 صندوق اخذ رای، از تعداد سه هزار و 415 صندوق که شمارش شد، حضرات آیات، لطف الله دژکام با 71 هزار و 910 رای، احمد بهشتی با 602 هزار و 356 رای، علی اکبر کلانتری با 427 هزار و 763 رای، سید محمدعلی مدرسی طباطبایی 341 هزار و 227 رای و سید علیرضا دانا با 306 هزار و 674 رای تاکنون پیشتاز انتخابات خبرگان رهبری هستند.

قزل سفلی افزود: در حوزه انتخابیه آباده بوانات، خرمبید و سرچهان رحیم زارع با 22 هزار و 570 رای، در حوزه انتخابیه اقلید مسلیم صالحی با 14 هزار و 233 رای، در حوزه لامرد و مهر سید موسی موسوی با 25 هزار و 167 رای و در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان فرهاد طهماسبی 33 هزار و 515 رای منتخبین مردم در این حوزه های انتخابیه شدند.

قزل سفلی گفت: در حوزه لارستان، خنج و گراش علاالدین بروجردی با ۳۹ هزار و ۹۲۴ رای و حوزه انتخابیه کازرون کوه چنار غلامرضا دهقان ناصر ابادی ۳۸ هزار و ۶۱۳ ای پیشتاز رقابت ها در حوزه انتخابیه هستند و صورت جلسه به تایید شورای نگهبان و به تایید نهایی برسد بعد منتخب می شوند.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه ممسنی، رستم و همچنین سپیدان و بیضا تجمیع آرا در حال انجام است، تاکید کرد: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان از مجموع ۷۶۰ صندوق که از ۸۷۱ صندوق اخذ رای حوزه انتخابیه تا هفت و 45 دقیقه صبح، روح الله نجابت با ۶۰ هزار و ۷۰۷ رای، جعفر قادری با ۴۷ هزار و ۲۸۷ رای، پاک فطرت ۴۳ هزار و ۷۹۰ رای، ابراهیم عزیزی ۴۲ هزار و ۶۳۵ رای، سید اسماعیل حسینی با ۳۷ هزار و ۵۳۰ رای، رحمت الله مرزوقی با 36 هزار و ۵۳۳ رای، ضرغام صادقی ۳۳ هزار و ۸۴۴ رای، منصوره طاهری ۳۲ هزار و ۷۱۴ رای تا الان پیشتاز هستند.

قزل سفلی گفت: منتخبین 2 روز فرصت ثبت شکایات دارند بعد هفت روز اعتراضات رسیدگی می شود.

انتهای پیام /  108
238 کلیک ها  شنبه, 12 اسفند 1402 09:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا