مصمم بودن مسئولان فارس برای به بهره برداری رسیدن ورزشگاه بزرگ شیراز ستودنی است

راستین آنلاین:مصطفی  مدبر که برای بازدیدازپروژه در حال احداث ورزشگاه بزرگ شیرازبه این شهر سفر کرده بودگفت:این پروزه اولویت دارترین پروژه دردست احداث شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است.

وی با اشاره به حمایت های ویژه استاندار فارس از این پروژه گفت:با همدلی موجود میان پیمانکاران و مصمم بودن مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس جهت تکمیل و بهره بردرای از این پروژه امیدواریم ورزشگاه بزرگ شیراز در زمان مقرر افتتاح شود.

مدبر پس از بازديد از این ورزشگاه گفت: پروژه میانرود نسبت به دو سال قبل پيشرفت بسیارخوبى داشته اما به موقع افتتاح شدن اين پروژه بستگى به عوامل متعددی دارد كه مهمترين آن بودجه است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشوربا ابرازامیدواری نسبت به تخصيص به موقع بودجه به این پروژه گفت:ادراین صورت می توانیم برنامه ريزى عملياتى را با سرعت به جلو ببریم.

مدبر ازابلاغ بودجه مربوط به این پروژه خبرداد و افزود:اولويت اول ما، اتمام فضای داخلی ورزشگاه است که همزمان، تکمیل محوطه جانبی و پاركينگ ها نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت در ادامه از استادیوم در حال احداث خشت بازدید نمود. در این پروژه که گنجایش هزارنفری تماشاگر را دارد، بزودی مرحله نصب صندلی و کاشت چمن طبیعی آغاز میشود.

انتهای پیام /  101
1651 کلیک ها  جمعه, 19 آذر 1395 11:20
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا