درعملیات تکمیل پروژه ورزشگاه بزرگ شیرازکیفیت فدای سرعت نمی شود

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: درعملیات تکمیل پروژه ورزشگاه بزرگ شیرازکیفیت فدای سرعت نمی شود.


حیدرعلی کامیاب که درحاشیه بازدید از این پروژه سخن می گفت:به تاکید وزیرورزش و استاندارفارس مبنی برادامه عملیات عمرانی دراین مجموعه براساس استاندارهای لازم اشاره کرد و گفت:یکی از مسائل مهمی که درروند تکمیل این مجموعه ورزشی  به آن توجه ویژه می شود  این است که اين فضا را با استانداردهای روز به روزرسانی و تکمیل کنیم.

وی به حضور مشاوروزیرورزش، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورو مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس دراین بازدید اشاره کرد و افزود:بازدید های استانی ازادامه عملیات ساخت و تجهیز این پروژه تقریبا دو روز یکبار شده تا همه چیز بر اساس برنامه ریزی از قبل تعیین شده پیش رود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افزایش تعداد نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهردراین پروژه  برای سرعت بخشیدن به روند تکمیل آن خبر داد و گفت:درحال حاضرکارگران،مهندسان،ناظران و مشاوران پروژه به صورت سه شیفت کاری در بخش های مختلف پروژه درحال فعالیت هستند.

کامیاب به افزایش تعدادکارگاه های ساخت سایبان های ضلع شرقی زمین چمن این مجموعه اشاره کرد و گفت:درحال حاضرشش کارگاه همزمان مشغول به ساخت این سازه ها هستند تا سایبان های این ضلع از ورزشگاه نیزدرزمان مقرر نصب گردد.

وی دلیل افزایش نیروی انسانی این پروژه به 300 نفر را تاکید وزیر ورزش و استاندارفارس بر تسریع در روند عملیات ساخت و تکمیل آن عنوان کرد و گفت:با عزم جدی و اراده ای که وجوددارد،طلسم 20 سال نیمه کاره ماندن این پروژه به زودی شکسته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس،دربخش دیگری از صحبت هایش از ساخت دومین مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان در شهر شیراز،ساخت خانه کاراته استان،ساخت کمپ رهبران جوان، ساخت بزرگترین پیست موتورسواری جنوب کشورو ساخت مجموعه زمین های تنیس خاکی به عنوان پروژه های برنامه ریزی شده در سال 96 خبر داد وگفت:به یاری خداتا پایان سال آینده هیچ پروژه نیمه کاره ای در حوزه ورزش در استان فارس نخواهیم داشت.

IMG 20170304 093644

انتهای پیام /  101
1573 کلیک ها  یکشنبه, 15 اسفند 1395 04:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا