ایجاد دهکده المپیک در استان فارس طی آینده نزدیک

ایجاد دهکده المپیک در استان فارس طی آینده نزدیک
   
ایجاد دهکده المپیک در استان فارس طی آینده نزدیک |||| ||||

ورزشکاران فارس در رقابت های بین ‌المللی، المپیک، پارالمپیک ها و بازی های آسیایی افتخار آفرین بوده اند و در سال های آتی یک مجموعه کامل ورزشی شبیه به دهکده المپیک در استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش راستین آنلاین سید حمید سجادی جمعه 22 بهمن در سفر یک روزه خود به استان فارس و در سی امین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون فجر اظهار کرد: از جانب وزارت ورزش و جوانان از دست اندرکاران برگزاری این رقابت ها به مناسبت دهه مبارک فجر قدردانی می کنم.

 
 
 
وزیر ورزش و جوانان افزود: اقدامات فدراسیون موفق بدمینتون که سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون در دهه فجر را با نظم و با استمرار به میزبانی ایران برگزار کرد نیز شایسته تقدیر است.
 
 
 
وی اضافه کرد: میزبانی رقابت های ورزشی، موجب افزایش صلابت بیشتر جمهوری می شود و موجب می شود تا شهر شیراز نیز به موجب رقابت های بین المللی بدمینتون به پیشرفت بیشتری دست یابد.
 
 
 
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ورزشکاران فارس در رقابت های بین ‌المللی، المپیک، پارالمپیک ها و بازی های آسیایی افتخار آفرین بوده اند و با همفکری و اهتمام ویژه در سال های آتی یک مجموعه کامل ورزشی شبیه به دهکده المپیک در استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
 
«محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس نیز در مراسم گفت: شیراز برای سومین بار میزبان رقابت های بین المللی بدمینتون فجر بوده است و از تمامی کسانی که برای برگزاری این رقابت ها تلاش کردند تشکر می کنم.
 
 
 
خاطر نشان می شود، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان فارس بعد از دیدار با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیدار با مدیرعامل تیم فجر شهید سپاسی شیراز به ورزشگاه 6هزار نفری شیراز آمد.
 
 
 
محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون هم بیان کرد: خداوند را شاکریم فدراسیون بدمینتون با حمایت های وزیر ورزش و جوانان و استاندار فارس و مدیرکل ورزش و‌جوانان فارس توانستیم سی امین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر را با حضور ۱۵ کشور به شایستگی به میزبانی شهر شیراز برگزار کردیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
354 کلیک ها  شنبه, 23 بهمن 1400 11:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا