تعیین 85 شعبه اخذ رای در آباده /بیش از75هزارنفرواجدشرایط رآی دادن هستند

تعیین 85 شعبه اخذ رای در آباده /بیش از75هزارنفرواجدشرایط رآی دادن هستند
   
تعیین 85 شعبه اخذ رای در آباده /بیش از75هزارنفرواجدشرایط رآی دادن هستند |||| ||||

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آباده در جمع خبرنگاران، قانون را فصل‌الخطاب تمامی مراحل نظارت و اجرای انتخابات در این شهرستان برشمرد و گفت: اعضای هیات‌ نظارت و اجرایی انتخابات با درنظرگرفتن قانون‌مداری، امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی، این رسالت مهم تاریخی و سرنوشت‌ساز را انجام می‌دهند. 

به گزارش راستین آنلاین زین العابدین نیک مرام برنامه‌ریزی دشمنان ملت ایران در شرایط کنونی را تحریم انتخابات برشمرد و تصریح کرد: بهترین گزینه برای بی‌اثر کردن چنین برنامه‌هایی از سوی دشمنان، حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رای است. و بر این اساس همه تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار می‌بندیم. 

 

وی با بیان اینکه هم اکنون آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در این شهرستان را داریم، گفت: با ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی و نیز برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، نمایشی باشکوه از حضور، اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مشارکت سیاسی و رقابت‌های انتخاباتی رقم بخورد.

 

فرماندار آباده افزایش مشارکت در انتخابات، عزت، استقلال و امنیت پایدار کشور دانست و افزود: در شهرستان آباده بیش از 75هزار واجد شرایط رای دادن هستند که نزدیک به 2هزار نفر از این آمار را رای اولی ها تشکیل می دهند.

 

نماینده عالی دولت درشهرستان از تعیین 85 شعبه اخذ رای در انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان خبر داد و اظهارداشت: از این تعداد 62 شعبه ثابت شهری، 7 شعبه ثابت روستائی، 2سیار شهری و 14سیار روستائی هستند.

 

این مقام مسئول بابیان مطلب که در این دوره از انتخابات با توجه به شرایط کرونائی برای شعبه‌های اخذ رای تصمیماتی اتخاذشده افزود: برای شهر آباده و بخش مرکزی 61 شعبه و بخش «بهمن و صغاد» 24 شعبه تعیین شده است که نسبت به سال گذشته تعداد شعب 5درصد افزایش نشان می دهد.

 

فرماندار آباده درادامه افزود: بیش از 2هزار نفر در روند برگزاری انتخابات در شهرستان آباده مشارکت خواهند داشت و کلیه شعب اخذ رأی شهرستان توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مورد بازدید قرار می‌گیرد تا شرایط لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب در روز اخذ رأی گیری فراهم شود.

 

فرماندارآباده با اشاره به تشکیل کارگروه رصد و ساماندهی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در آباده گفت: فضای مجازی در حال حاضر از اصلی ترین محیط های تبلیغات برای کاندیداها به شمار می رود و همین موضوع اهمیت رصد و کنترل این فضا را برای برگزار کنندگان انتخابات چندبرابر می کند و قطعا هرگونه تخلف از سوی کاندیداها در فضای مجازی رصد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

 

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیمه کردن نظام و کشور ذکر کردواظهار داشت: با توجه به سابقه درخشان مردم شهرستان آباده برای حضور در انتخابات، این بار نیز در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تکرار میشود.

 

فرماندار شهرستان آباده بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص گرانی منزل و افزایش نرخ اجاره بها گفت: کارگروه ساماندهی املاک و مستغلات در فرمانداری تشکیل شد و با تدابیری که این کارگروه برای سال 99 اندیشیدباعث شد تا رضایت مردم جلب شودو با کسانی که بعنوان دلال یا واسطه در بازار مسکن آباده فعالیت کرده و باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده اند به شدت برخورد شود.

 

فرماندار آباده این قول مساعددادکه محیط مناسبی برای استفاده خبرنگاران در ایام انتخابات در محل فرمانداری برای انعکاس اخبار تعبیه شده است اظهار امیدواری کرد: اصحاب رسانه همچون دوره های گذشته درکنار مسئولان به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
416 کلیک ها  چهارشنبه, 12 خرداد 1400 08:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا