پیش ثبت نام ۱۱۱ نفر برای مجلس از فارس

  رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در اولین روز از مهلت پیش‌ثبت‌نام، ۱۱۱ متقاضی از فارس برای داوطلبی انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام کردند.

اسماعیل قزل سفلی گفت: تا پایان ساعت تعیین شده در روز دوشنبه ۱۶ مردادماه به عنوان روز اول انجام پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی در استان فارس ۱۱۱ نفر در سامانه وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از استانداری فارس، قزل سفلی گفت: از این تعداد ۹۷ نفر مرد و ۱۴ نفر زن هستند و حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با ثبت نام ۳۹ نفر بیشترین تعداد پیش ثبت نام را در میان ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس در روز اول داشته است.

قزل سفلی همچنین تاکید کرد: متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

او یاد آور شد: کد رهگیری پس از آن صادر خواهد شد که دستگاه های ۶ گانه بررسی کننده، مدارک ارائه شده را مورد تایید قرار دهند.

قزل سفلی افزود: آمار متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت روزانه پس از ساعت ۱۸، توسط وزارت کشور گردآوری می‌شود و به تفکیک شهر، جنسیت و سایر موارد در دسترس استان ها قرار می گیرد که به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح شانزده مرداد آغاز شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سامانه ای که وزارت کشور به نشانی https://keshvar.moi.ir که به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری کنند.

قزل سفلی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون جدید انتخابات، «پیش ثبت نام» از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ۲۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /  108
140 کلیک ها  سه شنبه, 17 مرداد 1402 08:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا