• عضو هیات رئیسه مجمع مشورتی توسعه استان های کشور :

توسعه ورزش فارس می تواند الگویی برای دیگراستان های کشور باشد

راستین آنلاین:عضو مجمع مشورتی توسعه استان های کشور گفت: توسعه ورزش فارس می تواند الگویی برای دیگراستان های کشور باشد.

جوادجمشیدی که در حاشیه بازدید از مراحل نهایی تکمیل مرکزآموزش های سوارکاری و پرورش اسب استان فارس سخن می گفت با اشاره به اهمیت توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش در کشور افزود:نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی می تواند گام مهمی در راستای کم کردن آسیب های اجتماعی و بطبع آن توسعه جامعه باشد.

وی بابیان اینکه در مواجهه با آسیب های اجتماعی نباید روستا ها را فراموش کنیم افزود:اتفاق بزرگی که دردوره اخیر در حوزه ورزش استان افتاده است توسعه ورزش روستایی است.

رئیس مجمع مشورتی توسعه استان فارس با پراهمیت توصیف کردن رویکرداداره کل ورزش و جوانان مبنی بر ایجاد امکانات ورزش در روستاها افزود:اینکه امروزتقریبا در تمام روستا های استان حداقل های ورزشی وجود داردو جوانان یک روستا مجبورنیستند برای انجام فعالیت های ورزشی به روستایی دیگر سفر کنند جای تقدیر دارد.

جمشیدی با اشاره  وجود پتانسیل‌های فراوان ورزشی درروستا ها گفت:اگر به این ظرفیت ها بها داده شود روستائیان، می‌توانند خود را به خوبی اثبات کنند .

وی احداث مجموعه ای کم نظیر برای توسعه ورزش سوارکاری در شیراز را بخشی از اتفاقات خوب در حوزه ورزش استان طی چند سال گذشته دانست وضمن تاکید بر لزوم الگوی پذیری دیگر استان های کشور از برنامه توسعه محور ورزش فارس افزود:امروز برهیچ کس پوشیده رابطه مستقیم و معنا دار توسعه ورزش،نشاط اجتماعی ،توسعه اقتصادی و فرهنگی پوشیده نیست.

عضو هیات رئیسه مجمع مشورتی توسعه استان های کشور ابراز امیدواری کرد تا با استفاداه از محاسن توسعه ورزش که در کمال و تعالی انسان‌ها موثر است بتوان مسیر توسعه فرهنگی اجتماعی کشور را که حرکت  در جهت اهداف غایی انسان‌ها که همان سیر الی‌الله است  ترسیم کرد.

انتهای پیام /  101
1343 کلیک ها  سه شنبه, 14 اسفند 1397 13:51
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا