درچند سال اخیردر ورزش فارس به اندازه 30 سال کار شده است

راستین آنلاین:معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: درچند سال اخیر در زمینه زیرساخت‌های ورزشی فارس به اندازه 30 سال قبل از آن کار انجام شده است.

محمدرضا داورزنی دوشنبه 4 شهریور در مراسم بهره برداری از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های کوار و فیروزآباد، ضمن بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تاکید کرد که از سال 92 تا امروز شاهد تحولی اساسی در حوزه زیرساختهای ورزشی فارس هستیم.

داورزنی گفت: اگر در تاریخ ورزش فارس نزدیک به یک میلیون مترمربع فضای ورزشی در فارس احداث شده بود، از سال 92 تاکنون بیش از یک میلیون مترمربع فضای ورزشی در این استان ایجاد شده است.

گفتنی است با حضور استاندارفارس،معاون وزیر ورزش و جوانان،مدیرکل ورزش و جوانان فارس  و تنی چند از مسئولان محلی همزمان با افتتاح یک سالن چند منظوره و یک زمین چمن مصنوعی در اکبرآباد کوار 68 پروژه ورزشی از جمله زمین بزرگ چمن شهر کوار،پیست پیاده راه سلامت این شهر،سالن چند منظوره روستای بایگان فیروزآباد و اولین  مجموعه ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی از طریق ماده 27  در استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام /  101
859 کلیک ها  سه شنبه, 05 شهریور 1398 10:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا