• مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

کی روش حق دخالت درامورداخلی کشور را ندارد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: کی روش حق دخالت درامورداخلی کشور را ندارد.

حیدرعلی کامیاب که پس از بازی تیم ملی فوتبال با عراق درجمع خبرنگاران سخن می گفت،ادبیات کی روش را نوعی حاشیه سازی برای فرارازمتن دانست و گفت:درجام ملت های آسیامربیانی بزرگی نظیر آلبرتو زاکه‌رونی ،اسون گوران اریکسون ،هکتور کوپر و پائولو بنتو حضور دارند که بدون حاشیه به هدایت تیم هایشان می پردازند.

وی بابیان این مطلب که یک مربی حرفه ای باید در چارچوب قراردادش به فعالیت بپردازد و ازورود به مسائلی به به او ارتباطی ندارد اجتناب کند افزود:در هیچ کجای دنیا یک مربی فوتبال آن هم بیگانه به شخص اول ورزش کشور این همه هجمه وارد نمی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ورود به مسائل سیاسی کشور و هزینه کردن از مسئولان رده بالای نظام توسط کی روش را یک فرافکنی دانست و افزود:فدراسیون فوتبال باید وظایف سرمربی تیم ملی فوتبال را درچارچوب وظایف و قراردادش به او گوشزد کند.

کامیاب با اشاره به حضور 8 ساله کی روش در کشورمان و هدایت تیم ملی دراین مدت افزود:در طول این 8 سال هرچه لازم بوده برای سرمربی تیم ملی مهیا شده و اکنون زمان امتحان پس دادن فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه کمترین انتظار مردم از تیم ملی و سرمربی آن قهرمانی درجام ملت ها است افزود:مربیانی نظیر محمد ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال ،شهرام هروی در تیم ملی کاراته ،محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی و... مربیانی هستند که بدون هیچ ادعایی همراه با تیم های خود افتخارات زیادی رابرای ورزش کشورمان به ارمغان آورده اند اما هیچ گاه حاشیه را وارد متن حرفه شان نکرده اند.

این کارشناس ورزش کشورمان با بیان اینکه کی روش درحال آماده سازی فضا برای عدم نتیجه گیری درجام ملت ها و انداختن گناه این نتیجه گیری برگردن مسئولان ورزش کشور است گفت:سرمربی تیم ملی حق توهین به مربیان و باشگاه های داخلی را ندارد.

کامیاب با بیان اینکه فدراسیون فوتبال نباید اجازه دهد تا اختلاف بین دو سرمربی فوتبال منجر به حمله به  وزیر ورزش و جوانان و به حاشیه رفتن فوتبال کشور شود،ضعف فدراسیون را عامل زمینه ساز بروز چنین رفتارهایی از سوی کی روش برشمرد وافزود: تنها هدف کی روش وفدراسیون فوتبال پس از عذرخواهی رسمی از مردم ایران ،باید سربلندی تیم ملی و قهرمانی در جام ملت های آسیا باشد.

انتهای پیام /  101
1346 کلیک ها  شنبه, 29 دی 1397 11:35
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا