راه اندازی موسسه حمایت ازقهرمانان ورزش و جوانان گامی موثردرجهت رفع دغدغه های ورزشکاران است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: راه اندازی موسسه حمایت ازقهرمانان ورزش و جوانان گامی موثردرجهت رفع دغدغه های ورزشکاران وجوانان نخبه است.



حیدر علی کامیاب که در مراسم افتتاحیه موسسه حمایت ازقهرمانان ورزش و جوانان سخن می گفت ، ورزشکاران و جوانان نخبه را سرمایه های اجتماعی استان دانست و گفت:هزینه کردن برای ورزش به معنی ساختن سدی عظیم  برای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی است.

وی سلامت جسم و روح شهروندان را زیربنای توسعه دانست  و افزود:رسیدن به چشم انداز هایی که درقالب برنامه های پنج ساله و توسعه دیده شده با جوانان سالم و برومند میسرخواهد شد از این رو باید برای این نسل برنامه داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه سپردن مسئولیت اجرایی این موسسه به دست ورزشکاران جوان استان از ویژگی های منحصر بفرد این پروژه است گفت: موسسه حمایت ازقهرمانان ورزش و جوانان یک موسسه غیر دولتی است که قراراست با اراده و پشتکار همین جوانان اداره شود.

کامیاب با تاکید بر لزوم عضویت تمام ورزشکاران استان در این موسسه ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی دقیقی که توسط مسئولین این موسسه انجام می پذیرد،در آینده ای نزدیک دیگر هیچ ورزشکاری برای اعزام به مسابقات با مشکل مالی مواجه نباشد.

وی برنامه ریزی جهت اشتغال ورزشکاران را از دیگر برنامه میان مدت این موسسه عنوان کرد و افزود:فراهم آوردن شرایط رفاهی برای ورزشکاران نیز دردستورکار این موسسه است.

گفتنی است ، موسسه حمایت ازقهرمانان ورزش و جوانان روزجمعه 20 اسفند ماه با حضورحیدرعلی  مدیرکل ورزش وجوان استان،سید اسلام موسوی معاون توسعه ورزش قهرمانی استان،علی رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان استان،مختارنورافشان قهرمان اسبق پارالمپیک و رئیس هیات جانبازان و معلولان استان،نوید محمدی قهرمان کاراته آسیا،علی محمدی قهرمان اسبق کشتی آسیا،محمد جواد شلتوک کار سرپرست هیات کاراته استان،محمد علی فرهنگ مهر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ،محمد همایون پور رئیس هیات ووشو استان و تنی چند از قهرمانان،داوران و مربیان رشته های مختلف ورزش و همچنین اصحاب رسانه استان رسما افتتاح و آغاز بکار کرد.

moasssese

 

kamayab.moasese

انتهای پیام /  101
1807 کلیک ها  شنبه, 21 اسفند 1395 00:41
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا