در چند سال گذشته همه نوع بلا را تجربه کرده‌ایم/ جودو فارس جزو سه استان برتر کشور است

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در طول چند سال گذشته در کشور همه نوع بلا را از نوع طبیعی و غیرطبیعی تجربه کرده ایم.

حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان سخن می‌گفت با اشاره به محدودیت‌های مالی در حوزه‌های مختلف اجرایی که به واسطه تحریم های آمریکا علیه کشورمان ایجاد شده گفت: در چنین شرایطی قبول مسئولیت دل شیر می خواهد.
 
او با بیان اینکه علی رغم تنگناهای موجود روسای هیئت های ورزشی استان بسیار خوب عمل کرده‌اند گفت: جودو نیز جزو رشته هایی است که با تدابیر اتخاذ شده، توسط رئیس هیئت و بزرگان این رشته درزمره یکی از بی حاشیه ترین و در عین حال موفق ترین رشته های ورزشی استان قرار گرفته است.
 
 مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه نمره جودوی استان ۲۰ است افزود:این که در بدترین شرایط مالی شاهد افزایش دو برابری تعداد ورزشکاران سازماندهی شده این رشته ورزشی در استان هستیم نشان از وجود فضای خوب مدیریت شده در جودو دارد.
 
کامیاب خواستار توسعه مبحث آموزش و استعدادیابی در روستاها شد و گفت: با توسعه زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف استان، اگر شاهد توسعه نرم‌افزاری این ورزش در دو بخش استعدادیابی و آموزش باشیم، بدون شک طی چند سال آینده از میان نوجوانان و جوانان روستایی نیز می توانیم قهرمانان بزرگی را به ورزش کشور و دنیا معرفی کنیم.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تعداد ورزشکاران استان فارس حاضر در المپیک پیش‌رو گفت: یکی از اهداف ما در گذشته افزایش تعداد ورزشکاران استان در المپیک بود اما حالا به دنبال افزایش سهم این استان در کسب مدال های المپیک ای هستیم.
 
گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان فارس که با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد، وحید زارعی نژاد با کسب ۱۸ رأی اعتماد از مجمع انتخاباتی این هیئت برای بار دوم سکان‌دار این هیئت شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
820 کلیک ها  پنج شنبه, 01 خرداد 1399 13:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا