جمعيت زنان مسلمان نوانديش - منطقه فارس:

انتظارحداقلی این بود «ساره جوانمردی » در حد مرسوم قهرمانان ورزشی موردتوجه قرارگیرد

راستین آنلاین - در این بیانیه آمده است :

بانويي از خطه فارس ، شيراز پايتخت فرهنگي ايران ،  قهرمان  پارالمپيك ريو شد.

‏‎ساره جوانمردی مدال طلای تیراندازی ماده تپانچه بادی 10 متر بانوان و نخستین مدال طلای کاروان ایران را در پارالمپیک ریو به دست آورد . جمعيت زنان مسلمان نوانديش - منطقه فارس اين پيروزي را به ملت ايران و جامعه زنان و مردم خوب شيراز و خصوصا به خانم ساره جوانمردي تبريك مي گويد.

با اين  وجود ساره قهرمان شيرازي با كسب اين پيروزي ﺑﺰﺭگ ، امروز همچنان احساس تنهايي می كند و در مصاحبه اخيرش با روزنامه شرق ،  زبان به گلايه گشوده و از بي مهري ها سخن گفته  است.قطعا اين گلايه ها برحق است ، او هر ﺯﻣﺎﻥ  ﭼﻪ در داخل كشور  و  ﭼﻪ ﺩﺭ عرصه بين المللي به ميدان رقابت رفت با مدال طلا برگشت ، اﻣﺎ

اتنظار مي رودكه در تحكيم و تثبيت جايگاه اجتماعي زنان ،  موقعيت ساره و امثال ساره ها مورد توجه قرار گيرد ، البته لازم به يادآوري است كه در پاراالمپيك ٢٠١٦ ريو ، با كسب مدال طلاي ساره ، ايران توانست با ١٣ پله صعود در جدول توزيع مدالها در جايگاه چهاردهم قرار گيرد ،  انتظار حداقلي اين بود كه در حد مرسوم قهرمانان ورزشي ،  در ادوار مختلف زنان قهرمان هم مورد توجه و تشويق قرار گيرند .

ر اين راستا جمعيت زنان مسلمان نوانديش -منطقه فارس باور دارد وزارت ورزش و جوانان  و مسئولين ميبايستي تبعيض مثبت به نفع جامعه زنان ورزشكار راكه از الزامات فرايند توسعه است ،اجرا کنند تا جامعه بتواند با گسترش و ثبيت فعاليت هاي زنان ، در كمترين زمان ، فرايند ﭘﻴﺸرفت و توسعه را سرعت بخشد وملت فهيم ايران با دارا بودن فرهنگ غني اسلام و قدمت و عظمت تمدن ملي بتواند در جايگاه جوامع توسعه يافته قرار گيرد.

انتهای پیام /  101
1970 کلیک ها  سه شنبه, 23 شهریور 1395 21:11
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا