معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان:

عملکرد استاندارو مدیرکل فارس در حوزه ورزش و جوانان مثال زدنی است

سید مناف هاشمی که در ششمین روز از هفته دولت درآیین افتتاح خانه کشتی فارس سخن می گفت:افزایش 180هزارمتر به سرانه ورزش استان وافتتاح 40پروژه با سطح پوشش 72 هزارمتر درهفته دولت در استان فارس را کار بزرگ قابل تقدیری دانست و گفت:حمایت های استاندارفارس از ورزش در کشرزبانزد است.

وی افزود:: استان فارس با افتتاح ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

هاشمی با اشاره به کمبود اعتبارات وفشارهای خارجی و داخلی به دولت  گفت: سه سال سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه با مدیریت و برنامه ریزی مناسب توانستیم پروژه های ورزشی را در حد توان به سرانجام برسانیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید بیش از گذشته به زیرساختنهای ورزشی کشور توجه شود یادآور شد: آنچه که همچنان مورد ضعف است وضعیت زیر ساختهای ورزشی است که در این راستا استان فارس نیز با مشکل زیرساختی مواجه است هرچند که طی سه سال گذشته فعالیت های بزرگی انجام شده است.

هاشمی ادامه داد: امروز ورزش تنها تفریح و یا رقابت نیست بلکه در عرصه های بین المللی غرورآفرین و تاثیرگذار است.

وی افزود: استان فارس باید دارای جایگاه اول کشور در بحث زیر ساختی باشد که البته با افتتاح پروژه ها طی سه سال گذشته ۱۸۰ هزار متر مربع به ورزش استان فارس اضافه شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه مسئولین استان فارس امروز با همدلی و اتحاد به سمت رفع مشکلات ورزش حرکت می کنند که در این راستا وزارت ورزش و جوانان نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام /  101
1116 کلیک ها  یکشنبه, 07 شهریور 1395 17:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا