وحدت بین مسئولان، رمز سازندگی در شیراز است

استاندار فارس گفت: اگر شیراز در مسیر سازندگی قرار گرفته است، رمز آن در همدلی و وحدت بین مسئولان دستگاه‌های مختلف است. 

راستین آنلاین :مراسم افتتاح پل شماره ۳ احمدبن موسی (ع)، تکمیل تونل غربی فاز یک خط ۲ مترو شیراز، ایستگاه رحمت، جایگاه تبادل خطوط و ایستگاه دولت خط دو مترو شیراز امروز، ۷ اسفند با حضور وزیر کشور برگزار شد. 

استاندار فارس در این مراسم با بیان اینکه رمز موفقیت امروز استان و شیراز در مباحث سازندگی، وحدت بین مسئولان است، به لزوم توجه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: در روز ۱۱ اسفند، هر ایرانی مسلمانی که به عشق اسلام زندگی کرده است، باید پای کار انتخابات باشد، چون دشمنان متمرکز شده‌اند که مشارکت را پایین بیاورند. 

محمدهادی ایمانیه گفت: با تایید صلاحیت‌های انجام شده، سلیقه‌های متنوعی در انتخابات نامزد شده‌اند و ان‌شاءالله مردم روی نامزدهای اصلح متمرکز شوند.

شهردار شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه در جهت رسالت و وظایف مدیریت شهری، کار مستمر و شبانه روزی در همه دستگاه‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: در سفر دولت در مهرماه، برنامه مهر تا مهر را طراحی کردیم از همان روز کار شروع شد و همکاری همکاران خدوم و زحمتکش ما منتج شد به یک بسته ۵٠ هزار میلیاردی که بعد به ۵۸ هزار میلیارد تومان هم رسید و امروز ادعا می‌کنیم که هیچ شهرداری و دستگاهی در کشور به اندازه شهرداری شیراز پروژه افتتاح و کلنگ زنی نداشته است. 

وی با بیان اینکه ۴۴ هزار میلیارد تومان برای ۳۵٠ پروژه باقی‌مانده است، گفت: از امروز تا روز شیراز اگر هر روز بخواهیم مراسم افتتاح برگزار کنیم، پروژه برای افتتاح  و کلنگ‌زنی خواهیم داشت. 

اسدی از انسجام و وحدتی که بین دستگاه‌های مختلف در شیراز وجود دارد، به عنوان بزرگترین عامل پیشبرد امور یاد کرد و گفت: اعضای شهرداری و شورای شهر، هر هفته دیدارهای متعددی را رو در رو با مردم دارند و درصد زیادی از مشکلات به همین شیوه حل می‌شود. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز نیز تقاضایی را از وزیر کشور مطرح کرد و گفت: تلاش‌های زیادی توسط مسئولان شهری انجام شده است،  تقاضا داریم از دولت که مخصوصا در بحث خطوط ریلی، توجه بیشتری به شیراز داشته باشد.

رضا محمدیان افزود: هم در بخش تخصیص اعتبار و هم در بحث افزایش اوراق مشارکت، خواهش ما از وزیر کشور و استاندار فارس این است که کمک ویژه‌ای به این شهر بزرگ شود. 

وی با بیان اینکه خطوط مترو در شیراز با مشکل واگن مواجه هستند و میزان خدمتی که می‌توانند به شهر ارائه دهند، خیلی بیشتر از میزان فعلی است، گفت: در بحث حوزه حمل و نقل عمومی، اختصاص بیشتر سهم اتوبوس و خودروهای برقی به شیراز که در عمل پایتخت جنوب کشور است و به عنوان قطب گردشگری شناخته می‌شود را خواستاریم.

انتهای پیام /  108
77 کلیک ها  سه شنبه, 08 اسفند 1402 07:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا