در ادامه روند شفاف سازی حقوق مدیران دولتی ؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس فیش حقوقی خود را منتشرکرد

طی هفته های اخیر مخالفان دولت با انتشار فیش های چندصد میلیونی برخی مدیران، هجمه ای را علیه دولت یازدهم به راه انداختند تا به اعتقاد برخی تحلیلگران فساد های مالی رخ داده در دولت نهم و دهم به دست فراموشی سپرده شود.

درحالیکه این افشاگری ها رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته بود،خیلی زود مشخص شد  این دو مقوله یعنی فساد های مالی رخ داده در دو دولت قبل با پرداخت های نجومی در این دولت  با هم تفاوت بسیاری دارد.

هرچندبه استناد به مصوبات مجلس شورای اسلامی این پردخت ها نیزحاصل دو لایحه ارائه شده توسط دولت محمود احمدی نژاد به مجلس است اما باید پذیرفت انتشار فیش‌های حقوقی غیرمتعارف چند مدیر دولتی، افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و به سوژه‌ای برای مخالفان دولت بدل شده است، از این رو انتظار است دولت این حربه مخالفان را به فرصتی مبدل کرده تا با پیگیری تصویب قوانین اثربخش، به مهار فساد در همه ارکان پرداخته شده و مشخص شود که آیا نهادهای خارج از اختیار دولت از پرداخت های نجومی مصون هستند؟

از سویی دیگر شفاف سازی در پرداخت حقوق و مزایابه مدیران دولت یازدهم می تواند گام مهمی در ایجاد اعتماد عمومی به دولت باشد.

از همین رو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص انتشار فیش حقوقی خوئ،با بیان اینکه انتشار فیش حقوقی مدیران باعث می شود تا مردم مطمن شوندپرداخت های نجومی  در این دولت  عمومیت نداردگفت: این اصلی است که در اکثر کشورهای دارای نظام های دموکراتیک رعایت می شود.

حیدرعلی کامیاب افزود: هدف جار و جنجال هایی که برخی منتقدان دولت بر سر موضوع حقوق های نجومی به راه انداخته اند بیش از آن که به دنبال کشف حقیقت ، اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی باشد به منظور بی اعتبارساختن دولت یازدهم و بهره برداری سیاسی از این ماجرا درانتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

وی عملکرد رئیس جمهورو معاون اول دولت در برخورد با این موضوع را شجاعانه توصیف کرد و گفت: مجلس دهم باید قوانین مربوط به این حوزه ها را اصلاح کند.

08820a68 9684 4576 905d ee501144c630فیش حقوقی حیدرعلی کامیاب- مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

سرویس ورزشی راستین آنلاین

انتهای پیام /  101
4976 کلیک ها  یکشنبه, 27 تیر 1395 17:23
این مورد را ارزیابی کنید
(10 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا