در کنار هم خواهیم بود

 در پی وقوع فاجعه تروریستی در کرمان محمد هادی ایمانیه استاندار فارس طی تماس تلفنی با محمد مهدی فداکار داورانی استاندار کرمان ضمن تسلیت و ابراز همدردی با مردم شریف کرمان، این فاجعه تروریستی را محکوم کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در پی وقوع فاجعه تروریستی در کرمان طی تماس تلفنی با محمد مهدی فداکار داورانی استاندار کرمان ضمن تسلیت و ابراز همدردی با مردم شریف کرمان، این فاجعه تروریستی را محکوم کرد.

ایمانیه در این تماس تلفنی با تاکید بر اینکه دست جنایتکار وبه خون آلوده ی مستکبرین و دشمنان زبونِ انسانیت و آزادگی، امنیت و آرامش مردم ایران را نشانه گرفته اند و برای آنان کرمان یا غزه تفاوتی ندارد، اظهار داشت: ریختن خون بی گناهان بویژه زنان و کودکان جزئی از ذات رژیم زبون و پلید صهیونیستی است.

استاندار فارس با بیان اینکه همواره اتحاد، همدلی و همراهی ملت بزرگ و قدرتمند ایران خاری در چشم دشمنان این ملت بوده، هست و خواهد بود، تصریح کرد: مجموعه های بهداشت و درمان، نظامی و انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی فارس آماده‌اند تا در صورت لزوم برای کمک به حادثه دیدگان این فاجعه شوم تروریستی به کرمان عزیمت کنند.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان این مکالمه تلفنی با تاکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای کمک به هموطنان دریغ نخواهیم کرد، از اعزام متخصصان درمانی فارس به کرمان برای تسریع در ارائه خدمت رسانی به زائران حرم سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: برای عبور از بحران هایی که به ناحق بر ملت غیور، مقاوم و مقتدر ایران اسلامی وارد می شود در کنار هم خواهیم بود.
انتهای پیام /  108
85 کلیک ها  شنبه, 16 دی 1402 07:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا