دستگاه‌های خدمت‌رسان بدون هماهنگی اجازه قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارند

  استاندار فارس از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست بدون هماهنگی قبلی با ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حساب‌های بخش خصوصی را به دلیل بدهی قطع نکنند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۹ دی‌ماه در پانصد و شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس از دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و گاز خواست تا به هیچ وجه و بدون هماهنگی قبلی با کارگروه تسهیل، حساب‌های بخش خصوصی را به دلیل بدهی قطع نکنند و افزود: البته در کارگروه نیز منطقی و منصفانه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در امور ایشان مکلف به همکاری و هم‌افزایی هستیم، افزود: وحدت کلمه در دستگاه‌های دولتی یکی از ارکان اصلی رفع مشکلات و تسهیل در امور تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی است لذا تصمیم واحد در کمیته‌های کارشناسی اتخاذ شود، سپس راه‌های حل مشکلات پیش روی تولیدکنندگان در این جلسه پیشنهاد شود.

ایمانیه با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی و رفع موانع و مشکلات آنان گفت: بخش دولتی تلاش می‌کند راه را برای سرمایه‌گذاران باز کند اما بخش خصوصی هم باید با تمام قوا به میدان بیاید.

استاندار فارس بر ضرورت بررسی و رصد میزان تحقق مصوبات این کارگروه تأکید کرد و افزود: باید مصوبات تا حصول کامل نتیجه پیگیری شود، در صورتی که مصوبه‌ای وجود داشته که عملیاتی شدن آن در شرایط فعلی غیر ممکن است، باید آن را در جلسه کارگروه مجدداً مطرح و اصلاح کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در این نشست گفت: با کار کارشناسی در خصوص رفع موانع تعداد۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان و بررسی موضوعات ۱۹ بنگاه اقتصادی مصوب کارگروه تخصصی ذیل کارگروه استان در خصوص مواردی از جمله درخواست جهاد کشاورزی جهت تصویب امکان اخذ تعهد از سرمایه‌‎گذار برای تسهیل در صدور مجوزهای لازم، همچنین تولید انواع دستمال کاغذی، آب معدنی، انواع تجهیزات مخابراتی و ... در راستای موضوعات تعیین تکلیف ‌بدهی، تقسیط بدهی، درخواست تسهیلات و... بررسی و با همکاری سایر اعضای کارگروه تسهیل و حضور سرمایه‌گذار برای رفع این موانع مصوباتی تدوین شد.

حمیدرضا ایزدی با تاکید برتاثیر مثبت کارگروه تسهیل بر تحقق اهداف اقتصادی و رشد تولید در استان فارس گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، قانون و لازم‌الاجراست‌، لذا اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با جدیت انجام می‌شود، گزارش آن ارائه و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام /  108
235 کلیک ها  چهارشنبه, 20 دی 1402 07:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا