برپایی 800 هزار جلسه مشاوره در مرکز مشاوره انس با فطرت

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق از برپایی فعالیت های مشاوره ای خبر داد و گفت: بیش از 800 هزار جلسه مشاوره در مرکز مشاوره انس با فطرت برپا شده است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :حجت الاسلام حمیدرضا حدائق، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حدیثی از حضرت زهرا (س) آمده است «زاهدترین مردم کسانی هستند که حرام را در زندگی خود حذف کنند»، گفت: زاهد کسی نیست که کنج عزلت را برگزند و کسی که خود را تابع اهل بیت (ع) می داند باید اسباب یاری حضرت را فراهم کنیم و اگر امروز ظهور روی نداده است به خاطر نبود یاران واقعی است.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز افزود: یکی از ویژگی های مومنین ناصح بودن و دلسوزی، خیرخواهی برای مردم و جامعه است و زاهد کسی است که در عین غرق در تعلقات و نعمات ها، دلبسته به این نعمات نباشد و مردم بدانند نوع معاصی که از انسان ها سر می زند ریشه در تعلقات و وابستگی ها دارد.

وی اظهار کرد: یاد مرگ بودن، فراموش نکردن الهی و نظارت خداوند یکی از راه های ترک گناهان است.

حجت الاسلام حدائق در خصوص همایش مادران فاطمی افزود: این همایش برای تجلیل از مادران و زنان برگزار شد و این همایش از سال 1390 آغاز به کار کرد که در 6 دوره با مشارکت حوزه علمیه عذیریه خواهران داشتیم و بعد علمی هم شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه بیش از صد نفر آثار علمی را ارسال کردند، یادآور شد: هر سال یک مزیت های مختلف به این همایش اضافه شده است.

حجت الاسلام حدائق گفت: دبستان «مهدوی» زیر مجموعه این حوزه علمیه برپا شده است که در 2 بخش دخترانه و پسرانه فعالیت می کند و تمام کادر مدرسه دوره مهدوی گذرانده اند و متقاضیان پذیرش در دبستان را از طریق لینک ثبت نام که روی سایت حوزه علمیه منصوریه قرار می گیرد، می توانند ثبت نام کنند.

وی گفت: 150 مبلغ برادر و یکصد مبلغه خواهر در قرارگاه مدرسه علمیه منصوریه فعال هستند و 110 مبلغ هم بحث تبلیغات خود را در ایام میلاد حضرت زهرا (س) ثبت نام کردند و 15 هزار قرص نان بین نیازمندان توزیع شد، موکب و ایستگاه های صلواتی در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برپا شد.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز اظهار کرد: در ایام فاطمیه و میلاد حضرت زهرا (س) بیش از یکصد مراسم خانگی فاطمی برگزار شد و توزیع و طبخ غذا بین محبین و علاقمندان و عاشقان اهل بیت (ع) داشتیم که سه هزار دست غذا توزیع شده است.

وی از برپایی فعالیت های مشاوره ای خبر داد و گفت: بیش از 800 هزار جلسه مشاوره در مرکز مشاوره انس با فطرت برپا شده است.
حجت الاسلام حدائق از برپایی جشن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) خبر داد و گفت: روز چهارم بهمن ماه مراسم تلبس و عمامه گذاری برگزار می شود.

انتهای پیام /  108
284 کلیک ها  چهارشنبه, 20 دی 1402 13:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا