نیرو‌های انتظامی و امنیتی در خدمت سلامت انتخابات صدرا

نیرو‌های انتظامی و امنیتی در خدمت سلامت انتخابات صدرا
   
نیرو‌های انتظامی و امنیتی در خدمت سلامت انتخابات صدرا |||| ||||

فرماندار شهرستان شیراز گفت: نیرو‌های امنیتی تدابیر خاصی برای برگزاری انتخابات در شهر جدید صدرا در دست انجام دارند.

به گزارش راستین آنلاین محمد رضا امیری  با بیان اینکه نیرو‌های امنیتی تدابیر خاصی برای برگزاری انتخابات در شهر جدید صدرا در دست انجام دارند، اظهار کرد: قبل از آغاز انتخابات کمیته امنیتی ویژه‌ای در شهر صدرا مستقر خواهد شد تا از برگزاری سالم و امن انتخابات در این شهر اطمینان حاصل شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به اینکه شهر صدرا از نقاط مهم این شهرستان بوده و از حیث مسائل مختلف و خصوصا در مورد برگزاری انتخابات حائز اهمیت است، بیان کرد: این شهر دارای ۹۶ داوطلب بود که پس از بررسی‌های مختلف و گذراندن مراحل قانونی و پس از اعمال آخرین تغییرات و انصراف‌ها در حال حاضر دارای ۴۷ نامزد قطعی انتخابات شورای شهر است.

امیری ترکیب نامزد‌های انتخابات شورای شهر صدرا را ۸ نفر خانم و ۴۰ نفر آقا اعلام و اضافه کرد: با توجه به اهمیت این شهر و محدودیت‌های کرونایی، تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات قبل افزایش ۲ برابری داشته و به ۵۱ شعبه رسیده است تا مردم از بابت ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری در شعب آسوده خاطر باشند.

فرماندار شهرستان شیراز ضمن اشاره به عملکرد مثبت کمیته اطلاع رسانی انتخابات در انتشار گسترده لیست شعب اخذ رای در رسانه‌ها و فضای مجازی و انتشار نسخه‌های کاعذی در اماکن پرتردد شهری، به نرم افزار اینترنتی "شعبه یاب" نیز اشاره و تصریح کرد: شهروندان با استفاده از این نرم افزار قادرخواهند بود نزدیک‌ترین شعبه اخذ رای را پیدا کرده و برای اخذ رای مرجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در خصوص تخلفات تبلیغات انتخاباتی نیز بیان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نظارت بر تبلیغات در شهرستان شیراز تشکیل شده است که در قالب تیم‌هایی در مناطق مختلف شهرستان از جمله صدرا بر کار تبلیغات نامزد‌ها و ستاد‌های انتخاباتی آنان نظارت می‌کند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: این تیم‌ها متشکل از نیرو‌های انتظامی و مامورین شهرداری هستند که تحت نظر کمیته تبلیغات فرمانداری فعالیت می‌کنند و چنانچه ستاد‌های تبلیغاتی یا نامزد‌ها مرتکب تخلف‌های تبلیغاتی شوند، اقلام تبلیغاتی غیر مجاز جمع آوری و از ادامه فعالیت انتخاباتی اماکن غیر مجاز جلوگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
184 کلیک ها  سه شنبه, 25 خرداد 1400 12:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا