• رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

مسابقات فرهنگی ورزشی محلات شیراز با حضور 1800 ورزشکار برگزار می شود

راستین آنلاین:مراسم قرعه کشی سومین دوره مسابقات فوتسال محلات شهر شیراز با حضور مسولین و نمایندگان ۱۵۰ تیم شرکت کننده در محل سالن اجتماعات همایش شهر برگزار شد.

رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حاشیه برگزاری این مراسم گفت:سال گذشته مسابقات با حضور ۱۱۰ تیم از محلات مختلف برگزار و در پایان به تیمهای برتر جوایز اهدا شد.

یحیی زارع با بیان اینکه حضور 1800 ورزشکار در قالب 150 نشان استقبال چشمگیر از ایم مسابقات افزود:این دوره از مسابقات از روز چهار شنبه ۲۳ مردادماه در مجموعه ورزشی دستغیب با رژه تیمهای شرکت کننده آغاز خواهد شد.

وی گفت:مسابقات امسال بصورت همزمان در پنج نقطه سطح شهر برگزار خواهد شد و تیمهای برتر هر منطقه به دور نهایی صعود خواهند کرد.

 رییس اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازادامه داد: مسابقات در این مرحله بصورت مجتمع برگزار خواهد شد.

زارع هدف از برگزاری این مسابقات را این مسابقات ایجاد شور و نشاط بین جوانان،افزایش سطح سلامتی و نیز ایجاد همدلی بین محلات مختلف و احساس تعلق خاطر به محله های خود توسط ورزشکاران عنوان کرد افزود:از اتفاقات خوب این دوره از مسابقات مزین شدن نام هر کدام از تیمها به نام یک شهید محله که به نوعی توسعه و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و پاسداشت نام شهدا است.

انتهای پیام /  101
1854 کلیک ها  یکشنبه, 20 مرداد 1398 22:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا