باتیمداری درهیات های ورزشی به جایی نمی رسیم/تاکید مدیرکل ورزش وجوانان فارس بر لزوم توسعه بخش همگانی والیبال

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت:اقدامات زیربنایی یزدانی خرم و داورزنی دو تن از روسای پیشین فدارسیون والیبال از این ورزش یک ورزش پیشرو در کشور ساخته است.

حیدرعلی کامیاب که پیش ازظهر امروزسه شنبه 4 دی ماه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان سخن می گفت،ازفاصله ایجاد شده بین والیبال فارس با والیبال کشور انتقاد کرد و افزود:با وجود ظرفیت های قابل توجه در زیر ساخت ها و نیروی انسانی انتظارات از استان فارس بیش از این است.

وی حلقه گمشده در مسیر توسعه ،پیشرفت وبازگشت به جایگاه اصلی والبیال فارس را همدلی و اتحاد دانست و گفت:حق مردم فارس خصوصا علاقمندان به این رشته ورزشی است که هر هفته به تماشای  مسابقه نماینده استان خود در لیگ برتز والیبال کشور بنشینند.

کامیاب با اشاره به تامین زیر ساخت های ورزشی در اکثر نقاط استان برلزوم توسعه ورزش والیبال در بخش همگانی تاکید کرد و گفت:والیبال ورزشی شاد،مفرح و خانوادگی است که با حداقل امکانات لازم انجام شدنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با انتقاد از نگاهی که  به دنبال تیمداری درهیات والیبال است افزود:با تیمداری درهیچ  هیات ورزشی به جایی نمی رسیم و والیبال هم از این قاعده مستثنی نیست.

کامیاب یکی از راههای بازگشت والیبال فارس به جایگاه اصلی خود را توسعه این ورزش توسط بخش خصوصی و بازکردن پای حامیان مالی در والیبال استان دانست اما در عین حال بر این نکته نیز تاکید کرد که هنر استفاده از نیروی انسانی به مراتب مهم تر از دراختیار داشتن منابع مالی است.

وی با تقدیر از زحمات چند سال منوچهر اسدی پویا رئیس و سرپرست سابق هیات والیبال استان برلزوم برنامه محور بودن هیات های ورزشی تاکید کرد و گفت:تلاش  تهیه یک برنامه کارآمد ضمن تعریف درآمدی پایدار برای هیات های ورزشی بسیاری از مشکلات مالی رشته های مختلف ورزشی را مرتفع می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش از آمادگی استان فراس برای میزبانی مسابقات مختلف ملی و بین المللی در رشته های مختلف سخن گفت و از سرپرست فدراسیون والیبال درخواست کرد تا در این خصوص برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

کامیاب استان فارس را ایرانی کوچک در دل کشورمان معرفی کرد و افزود:گستردگی ،تنوع و پراکنندگی بافت جمعیتی ،وجود 30 شهرستان با آب و هواهای متفاوت،وجود سه فرودگاه بین المللی در استان و... ویژگی هایی است که همزمان دریک استان کمتر دیده می شود.

وی این ویژگی ها را در کنار ظرفیت های طبیعی ،تاریخی ،فرهنگی و امکانات اقامتی ورزشی ویژگی های منحصر بفرد استان فارس دانست و گفت:این ویژگی های باعث می شود تا استان فارس میزبانی سربلند در ریوداد های بزرگ ورزشی باشد.

گفتنی است در این مجمع قاسم مقیمی با کسب 15 رای برای 4 سال سکان هدایت هیات والیبال استان را برعهده گرفت.

انتهای پیام /  101
1030 کلیک ها  سه شنبه, 04 دی 1397 16:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا