وزیر ورزش و جوانان پنج شنبه این هفته میهمان مردم فارس است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از سفر روز پنج شنبه این هفته مسعود سلطانی فر به شیراز خبر داد.

حیدر علی کامیاب با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح چندین پروژه ورزشی و دیدار با اهالی ورزش و جوانان شهرستان های کازرون ،ممسنی و رستم به فارس سفرخواهد کرد افزود:بازدید از پروژه در دست احداث سالن چند منظوره 6 هزار نفره شیراز نیز در برنامه های سفر یک روزه مسعودسلطانی فر قراردارد.

وی از افتتاح دوسالن ورزشی در روستای دریس و ابوالحیات از توابع کازرون،دیداربا روسای هیات های ورزشی شهرستان های کازرون ،ممسنی و رستم،دیدار و گفتگو با نمایندگان سازمان های مردم نهادجوان این سه شهر ستان ،افتتاح استخر سرپوشیده ممسنی و ده زمین چمن مینی فوتبال روستایی در این شهرستان به عنوان دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر وزرش و جوانان به استان فارس یاد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به نگاه ویژه وزارت ورزش ورزش و جوانان به استان فارس گفت:وزیر ورزش و جوانان تا پایان سال یک بار دیگر نیز برای افتتاح چندین پروژه ورزشی از جمله مجموعه بین المللی سوارکاری و سالن 6 هزار نفره شیراز به استان فارس سفر خواهد کرد.

انتهای پیام /  101
1565 کلیک ها  سه شنبه, 27 آذر 1397 12:23
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا