• مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

سیاست اداره کل ورزش و جوانان میزبانی رویدادهای بین المللی است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش وجوانان فارس گفت سیاست این اداره میزبانی رویدادهای بین المللی است.

حیدر علی کامیاب که در دومین نشست کارگروه استانی برگزاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره سخن می‌گفت با اشاره به اسناد متعدد تاریخی خاستگاه این ورزش را استان فارس دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و ورزشی فارس میزبانی های بین المللی جزء اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان محسوب می‌شود.

وی در ادامه این نشست که محمد ابراهیم فروزانی معاون گردشگری استانداری فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و احمد احمدی زاده مدیرکل امنیتی استانداری فارس نیز حضور داشتندزیر ساخت های استان فارس را برای میزبانی از رویدادهای بین المللی ۴۸ رشته ورزشی مناسب ارزیابی کرد و گفت: رویدادهای ورزشی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی و انتقال فرهنگ ها بین ملل مختلف است.
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس حضور ورزشکاران از ۳۰ کشور دنیا در این فعالیت‌ها را فرصت مناسبی جهت ایجاد تعامل فرهنگی بین ایران و کشورهای دارای نماینده در این مسابقات دانست و گفت: یکی از مزایای میزبانی از رویدادهای بین المللی توسعه گردشگری ورزشی است.
کامیاب با بیان اینکه امروز صنعت گردشگری در ابعاد گوناگون آن در حال پیشرفت و گسترش است افزود: برای رقابت در این بازار رو به رشد به دست آوردن درک عمیق از اهمیت و فواید این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس حمایت از بخش خصوصی را یکی دیگرازسیاست های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود:این سیاست دربرگزاری این مسابقات نیز متبلورشده است.
در بخش دیگری از این نشست تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس نیز به امضا رسید.
بر اساس این تفاهم نامه قهرمانان نام آوران ورزشی استان به عنوان سفیر ورزشی معرفی و دو طرف نیز از تمام ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری و ورزش برای توسعه صنعت گردشگری ورزشی استفاده خواهند کرد.
گفتنی است مسابقات جهانی و رزم سوار قرار است یکم تا چهارم آذر ماه با حضور ورزشکاران ۳۰ کشور جهان در مجموعه توریستی ورزشی سلطان در شهر شیراز برگزار شود.
انتهای پیام /  101
759 کلیک ها  شنبه, 19 آبان 1397 14:13
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا