افتتاح 17 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و سالن ورزشی در لامرد و مهردر هفته دولت/تاکیدمدیرکل ورزش و جوانان فارس تقویت ورزش های همگانی و قهرمانی

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افتتاح همزمان 17 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در لامردو مهر خبرداد.

حیدرعلی کامیاب که در حاشیه بازدیدازپروژه های عمرانی جنوب فارس سخن می گفت،این 18 پروژه را شامل زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال و سالن های ورزشی عنوان کرد افزود:تأمین و تقویت زیرساخت‌های ورزشی درشهرستان ها و مناظق کم برخوردار از سیاست های وزارت ورزش و جوانان است.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس جنوب فارس را منطقه ای سرشار ازاستعدادهای ناب ورزشی در رشته های مختلف دانست و گفت: توجه به ورزش همگانی و توسعه زیر ساخت های آن می تواندزمینه معرفی استعدادهای نوجوانان و جوانان را به ورزش قهرمانی فراهم سازد.

کامیاب تقویت ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه زیرساخت ها، توجه به ورزش بانوان، معلولین و جانبازان را از برنامه های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان در در سطح استان عنوان کرد و گفت: نخستین گام ما در جهت پیشرفت ورزش استان، استفاده از ورزشکاران توانمند شهرستانی در بازی های آسیایی و المپیک است که که تامین زیرساخت های ورزشی درشهرستان ها و روستاها می تواند زمینه شناسایی جوانان مستعد و علاقمند در حوزه ورزش را فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از 10 زمین چمن مصنوعی در لامرد و 7 زمین چمن مصنوعی در شهرستان مُهر و سالن ورزشی چاه کوربه عنوان پروژه هایی که در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسندیادکردو افزود:زیرسازی زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال در لامرد انجام شده است و با برنامه ریزی انجام شده  چمن مربوط به همه ی زمین ها در نیمه مردادماه نصب می شود و شاهد افتتاح آنها در هفته دولت باشیم.

وی ادامه داد: سالن چاه کور در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد و اعتباری از محل اعتبارات نفت و گاز و ارزش افزوده برای سالن های ورزشی کمالی و شهدای رمضان پیش بینی شده است که این دو سالن هم در دهه مبارک فجر یا زودتر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: پروژه مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان در لامرد که 10 سال متوقف شده بود و با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان در حال تکمیل است .

کامیاب بابیان اینکه این پروژه نیاز به تخریب و بازسازی داشت افزود: عملیات تخریب به پایان رسیده است و پروژه طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است .

وی افزود: استخر این پروژه آرماتوربندی شده و عملیات عمرانی در سالن ورزشی آن در حال انجام و مصالح مورد نیاز پروژه تاحدودی در محل پروژه استقرار یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: از امروز شاهد پیشرفت پروژه مجموعه ورزشی تابناک خواهیم بود و امیدواریم که این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به اعتقاد وی  این مجموعه ورزشی می تواند بسیاری از رشته های ورزشی را پشتیبانی کرده و خدمات بسیار خوبی به سازمانهای مردم نهاد ارائه دهد.

کامیاب دربخش دیگری ازصحبت هایش گفت: پیمانکار پروژه مجموعه شهدای صنعت نفت شهرستان مهر مشخص شده و تجهیز کارگاه تا هفته آینده انجام می گیرد .

وی با بیان اینکه مدت زمان انجام این  پروژه 18 ماه است افزود: فازاول آن شامل سالن بانوان، جاده سلامت، استخر سرپوشیده و یک سالن چند منظوره برای مسابقات است.

کامیاب گفت: هزینه فازنخست این پروژه  جمعا حدود 10 میلیارد تومان وامیدواریم این پروژه مطابق برنامه زمانبندی ساخته شود.

وی گفت: دو چمن مصنوعی در گله دار و علامرودشت با مشارکت شهرداری و پیگیری های نماینده محترم لامرد و مهر درحال ساخت می باشد که این دو پروژه نیزامسال افتتاح خواهد شد.

دراین بازدید فرماندار لامرد، معاون فرماندار لامرد، رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد، مسئولان دفتر نماینده در لامرد و مهر مدیرکل ورزش و جوانان فارس را همراهی کردند.

انتهای پیام /  101
2700 کلیک ها  چهارشنبه, 20 تیر 1397 09:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا