قزل درخشید ندا تسلیم شد

راستین آنلاین: با درخشش علی قزل بازیکن تیم مردم سالاری این تیم موفق شد ضمن شکست تیم ندای ایرانیان روی سکوی سوم مسابقات فوتسال احزاب اصلاح‌طلب فارس (جام رمضان) قرار گیرد.

چهارشنبه ۲۳ خرداد نود وهفت در حالی مسابقه رده‌بندی رقابت‌های فوتسال احزاب اصلاح‌طلب فارس (جام رمضان) برگزار شد که دو تیم ندای ایرانیان و مردم سالاری برای به دست آوردن مدال برنز این مسابقات از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه رو در روی یکدیگر صف‌آرایی کردند. 
با به صدا درآمدن سوت آغاز این مسابقه این تیم مردم‌سالاری بود که با تحرک زیاد و حرکات بدون توپ آرمین ناصی زاده و علی قزل توانست نبض بازی را به دست بگیرد. 
اما این تیم ندای ایرانیان بود که برخلاف جریان بازی و روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه دقیق امین بدخشان  توانست گل اول این مسابقه را به ثمر رساند.
 پس از این گل مردم‌سالاری حملات زیادی روی دروازه ندای ایرانیان طرح ریزی کرد اما علی مرادی دروازه‌بان این تیم چندین بار  قزل را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت تا آتش‌بازی این بازیکن مردم سالاری  در شب پایانی مسابقات تا اینجای مسابقه رده‌بندی به گل ختم نشود. 
البته تیر دروازه نیز در ناکام گذاشتن این مهاجم  سرپای مردم سالاری  ودیگر هم تیمی خوش تکنیکش یعنی آرمین ناصی زاده دو بار به کمک مرادی آمد تا بازیکنان ندای ایرانیان با خیالی راحت تر برای به ثمر رساندن گل دوم این تیم برنامه ریزی  کنند. 
در اواخر نیمه اول این مسابقه بود که شوت زیبای حمید هاشمی کنج دروازه امین عباسی دروازه‌بان تیم مردم‌سالاری جا خوش کرد تا ندا دو بر صفر جلو افتد. 
اما مردم سالاری با دریافت این گل بر شدت حملات خود افزود، تا اینکه علی قزل بالاخره توانست طلسم دروازه ندای ایرانیان را بشکند. 
با آغاز نیمه دوم ندای ایرانیان که با هدف حفظ نتیجه دو بر یک بازی را شروع کرده بود سعی در حفظ توپ داشت تا با استفاده از ضدحملات روی دروازه حریف خطر ایجاد کند. 
اما گل دوم مردم سالاری شیرازه این تیم  را از هم گسست تا هرچه زمان بازی به پایان نزدیک تر می‌شد ندا احساسی تر و مردم سالاری با منطق تر بازی کند. 
گل سوم مردم سالاری در حالی به ثمر رسید که آرمین ناصی زاده با پاس خوب علی قزل چهارچوب دروازه ندای ایرانیان را فرو ریخت و مردم سالاری  را برای ایستادن روی سکوی سوم این دوره از مسابقات امیدوار تر از قبل کرد. 
بازیکنان تیم ندای ایرانیان با دریافت این گل بی محابا تر از قبل روی دروازه حریف یورش آوردند اما رضا فلاح زاده با گل خود برای مردم سالاری آب یخی بر پیکر این تیم ریخت تا حکم سوم شدن مردم سالاری در این مسابقات امضا شود. 
در نهایت در شبی که علی قزل با دو گل خود و حرکات بدون توپش موتور تیم مردم‌سالاری را به حرکت درآورده بود این تیم توانست با دو گل دیگر آرمین ناصی زاده و تک گل رضا فلاح زاده در مقابل دو گل امین بدخشان و حمید هاشمی ندای ایرانیان را ۵ بر ۲ شکست دهد و روی سکوی سوم این دوره از مسابقات بایستد.
انتهای پیام /  101
1461 کلیک ها  پنج شنبه, 24 خرداد 1397 10:14
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا