واکنش فدراسيون فوتبال به حضور شجاعي و حاج صفي مقابل نماينده رژيم صهيونيستي

راستین آنلاین:فدارسيون فوتبال در واکنش به حضور احسان حاج صفي و مسعود شجاعي در ديدار پانيويوس مقابل مکابي رژيم صيهونيستي بيانيه صادر کرده است.


در بيانيه فدارسيون فوتبال آمده است: ضمن تبريک ولادت پرخير و برکت حضرت امام رضا(ع)،به استحضار عموم جامعه مي رساند که پيرو مذاکرات متعدد انجام شده با اين بازيکنان و علي رغم فشارهاي سنگين وارده از سوي باشگاه يوناني،آنها در ديدار رفت در فلسين اشغالي حاضر نگرديده و اين مهم را با پذيرش جريمه هاي مالي رعايت کردند.
علي ايحال درباره حضور اين دو بازيکن در ديدار برگشت که شب گذشته به انجام رسيد، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده،فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران در حال بررسي دقيق و کارشناسي همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طي اين مسير مي بايست پس از گفت و گوي رو در رو با اين دو بازيکن و لحاظ کردن نظرات قبلي فدراسيون به نامبردگان انجام شود.
بدون شک ورزشکاران پرافتخار ايران زمين همواره نشان داده اند که هيچ علاقه اي به رويارويي با رژيم غاصب و اشغالگر صهيونيستي حتي در آوردگاه بزرگ المپيک و جهاني نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلواني آنان طي ساليان زبانزد بوده و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه هاي فوتبال فدراسيون بوده است.
انتهای پیام /  101
1343 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا