توجه به ورزش شهروندان از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: توجه به ورزش شهروندان از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان است.



حیدر علی کامیاب که در دیدار امام جمعه گویم ،مسئولین و مربیان تیم فوتبال شهید باقری گویم سخت می گفت افزود:گویم یکی از محلات پراستعدادشهر شیراز محسوب می شود از این رو در کنار لزوم توجه به ورزش همگانی ،اداره کل ورزش وجوانان استان نگاه ویژه ای به استعداد یابی و توسعه ورزش قهرمانی در این قسمت از شهرشیراز دارد.

وی اهمیت مقوله سلامت شهروندان درکنار توجه ویژه به ورزش قهرمانی را از ویژگی برنامه  های دولت یازدهم در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: می توان با تعامل بیشتر با دیگر نهادهای شهری نظیر شهرداری، سبک زندگی مردم محلات مختلف شهر را در راستای سلامت بیشتر جسمی و روحی و در قالب سند مهندسی فرهنگی محلات تغییر داد.

درادامه این دیدار امام جمعه گویم نیز با اشاره به حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزش محله گویم شهر شیراز از مساعدت و کمک حیدر علی کامیاب برای  تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهدای گویم تقدیرکرد.

حجت السلام و المسلمین محمد رضا خادم اظهار داشت : این مجموعه هم اکنون کمبودهایی نظیر ایجاد سکوی تماشاچی ، جاده سلامت و پیست دوومیدانی و سایر امکانات دیگر از قبیل سرویسهای بهداشتی و رختکن دارد که امیدواریم با قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان هرچه سریعتر مرتفع گردد.

امام جمعه گویم افزود: اعضای تیم فوتبال شهید باقری گویم که از تعدادی از جوانان مومن و انقلابی برخوردار می باشد لازم است به آنان توجه ویژه بشود و با توجه به اینکه این تیم مزین به نام شهید است باید بگونه ای مورد توجه قرار گیرد که ارزشهای مقدس شهداء روز بروز ترویج پیدا کند و سایر جوانان و نوجوانان دیگر نیز در این راستا بتوانند وارد عرصه ورزش شود.

خادم همچنین با تقدیر از مدیر عامل و سرمربی این تیم افزود: لازم می دانم از مدیر عامل و سرمربی این تیم باشگاهی که نماینده استان فارس در رقابتهای زیر گروه کشور می باشد تقدیر نمایم و اعلام نماییم آمادگی این را داریم که با مساعدتهای مدیر کل و سایر دستگاههای اجرایی منطقه نسبت به تقویت و حمایت مالی نیز اقدام نماییم تا این تیم در ر قابتهای کشور بتواند افتخار کسب نماید.

امام جمعه گویم همچنین با اشاره به تخصیص اعتبارات قابل توجهی به حوزه جوانان این محله از شیراز ابراز امیدواری کرد که با این نگاه مثبت اداره کل به بخش جوانان  این حوزه بتواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

درادامه نادر جعفری مدیر عامل باشگاه شهید باقری گویم نیزما گفت: با مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان فارس مشکلات ورزشگاه گویم به سرعت مرتفع خواهد شد و امکانات لازم در این ورزشگاه ایجاد می گردد.

وی افزود: انتظار داریم شرکت ها و کارخانجات موجود در منطقه حمایت خود را از این تیم دریغ نکنند و چنانچه به موضوع ورزش توجه شود قطعا جوانان و نوجوانان به انحرافات و مسایل غیر اخلاقی گرایش پیدا نخواهند کرد.

در این جلسه همچنین محمد عباسی سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال شهید باقری گویم نیز حضور داشتند.
انتهای پیام /  101
1866 کلیک ها  شنبه, 10 تیر 1396 10:22
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا