ورزش بانوان تضمین کننده سلامت جامعه است

راستین آنلاین: منتخب مردم شیراز درپنجمین دوره شورای اسلامی این شهر گفت: ورزش بانوان تضمین کننده سلامت جامعه است.



به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی هیات کاراته استان فارس ، لیلا دودمان که در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران در شیراز سخن می گفت:سلامت زیستن حق همه شهروندان است و از این هیچ فرقی میان زنان و مردان جامعه ما نیست.

وی زنان با بیان اینکه زنان از لحاظ مادری در جامعه سهمی بزرگ دارند ورزش آنها را برای انجام وظایف مقدس مادری آماده تر ساخته و باعث می شود نسلی سالم و فعال و نیرومند بوجود آورندافزود: اگر جامعه از زنان غافل بماند و برای آنها امكاناتی در حد توانائی فراهم نكند ضررهای غیر قابل جبران دامنگیر جامعه خواهد شد.

منتخب مردم شیراز در شورای اسلامی این شهر با اعلام آمادگی شورای پنجم برای تعامل و همکاری با هیات های ورزشی استان در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ،از پیشنهاد هیات کاراته استان فارس برای برگزاری یک دوره مسابقه بین المللی و ثبت آن به نام شیراز در تقویم فدراسیون کاراته استقبال کرد و افزود:ورزش به عنوان یک موضوع مهم  اجتماعی و فرهنگی نیازمند کارهای بزرگ و خلاقانه است.

دودمان با ابراز خرسندی از اتفاقات مثبتب که در چند مدت اخیر در عرصه ورزش استان روی داده است،ازبرگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان کشور در شیراز استقبال کرد و با اشاره به حضور یک مربی و یک بازیکن شیرازی در ترکیب این تیم ابراز امیدواری کرد تا درآینده ای نزدیک شاهد حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران استان فارس در ترکیب تیم های ملی باشیم.

دراین دیدار که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزارشد لیلت بهرامی و پگاه زنگنه دو تن از مربیان تیم ملی به ارائه گزارشی کوتاه از روند آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان برای شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان پرداختند.
انتهای پیام /  101
3043 کلیک ها  جمعه, 02 تیر 1396 12:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا