پول به تنهایی حلال مشکلات ورزش نیست

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: پول به تنهایی حلال مشکلات ورزش نیست.



حیدرعلی کامیاب که دردیداربا سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی سخن می گفت،این تیم را یک سرمایه فرهنگی در ورزش فارس دانست و افزود:این تیم میراث خون شهدایی است که روزی برای دفاع از کیان این مملکت جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به تاریخچه شکل گیری این تیم در جبهه های دفاع مقدس گفت:نگاه اداره کل ورزش و جوانان به این تیم ویژه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تاکید بر اینکه نمی توان پول را حلال مشکلات ورزش دانست افزود:تلاش و کوشش ، مدیریت منابع انسانی ،تعامل درون و برون سازمانی و... از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک مجموعه ورزشی است.

کامیاب تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را یک تیم با شرایط خاص دانست و گفت:وقتی حامیان این تیم از عدم سقوط به دسته دو خوشحال بودند برخی خورده می گرفتند که  کار فجر به جایی رسیده که برای سقوط نکردن جشن می گیرد،غافل ازاینکه آن جشن   ، جشن غیرت و تعصب بود.

دبیر شورای عالی ورزش استان با اشاره به حرکت شتابان عمرانی در ورزش استان گفت:در سالهایی که دولت در بدترین شرایط مالی قرارداشت در فارس500 هزار متر فضای ورزشی ساخته شد که تعجب همگان را به همراه داشت.

کامیاب این اتفاق بزرگ را حاصل همراهی و همدلی مجموعه مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان ،نمایندگان مجلس و حمایت های مجموعه دولت و استاندار فارس دانست و افزود:باید همین الگو در باشگاه فجر دنبال شود و با تبدیل جامعه فوتبال و حامیان ورزش به یک ید واحد شاهد بازگشت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به روزهای اوج باشیم.

وی با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه ورزش و جوانان فارس طی دو سال اخیر افتاده گفت:انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام از میان شهرهای 57 کشور مسلمان،تکمیل و افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس،مرمت ورزشگاه شهید دستغیب و برگزاری جام جهانی کشتی ،میزبانی دو ماراتن و میزبانی دهها مسابقه ملی و بین المللی  تنها بخشی از کارکرد های ورزش و جوانان استان است که  همه در سایه توکل به خدا،همدلی و همراهی و و حدت مجریان این رخدادها به وقوع پیوسته است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با انتقاداز برخی نگاه ها،قلم ها و رفتارهایی که برای  برخی رشته های ورزشی حاشیه  سازی می کنند افزود:متاسفانه منشا برخی حاشیه های ورزش فوتبال آدم های غیر فوتبالی هستند که حاصل عملکرد آنها دلسرد شدن برخی ازفعالان ورزشی است.

کامیاب ابراز امید واری کرد تا با« ید واحد» شدن همه دوستداران فجر شهید سپاسی ،سال آینده شاهد صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال باشیم.
انتهای پیام /  101
2912 کلیک ها  سه شنبه, 21 خرداد 1398 19:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا