دولت خود رامکلف خدمت به روستائیان می داند

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: دولت خود رامکلف خدمت به روستائیان می داند.



حیدرعلی کامیاب که بعداز ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح زمین چمن روستای شهید آباد ازتوابع شهرستان خرم بید سخن می گفت،مسئولین دردولت تدبیر و امید خدمت به روستائیان و مناطق محروم را با سرلوحه قراردادن اصل حفظ شأن و کرامت انسانی دردستورکارخودقرارداده اند.

وی خدمت به روستائیان و ساکنین مناطق کم برخورداررا لذت بخش توصیفکرد و گفت:مردم روستاهای کشور در طول 40 سال گذشته و درمقاطع مختلف تاریخ برای حفط نظام ایثارگری های بسیاری کرده اند،از این رو وطیفه ماست تا بخشی از این ایثارگری ها را باخدمات صادقانه پاسخگو باشیم.

کامیاب به تقدیم 46 شهید دوران دفاع مقدس  توسط مردم روستای شهیدآباد به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مشاهده بروز و ظهور لبخند رضایت درچهره پدران و مادران شهیدانی که با نثارخون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده اند،بزرگترین لذت زندگی یک مدیر است.

وی  با بیان اینکه «ما هرکاری برای خانواده معظم شهدا و یادگاران آنها انجام دهیم بازهم درمقابل ایثارو فداکاری آنها هیچ کاری انجام نداده ایم»افزود: همه باید با تمسک به آرمان بلند شهیدان راه و سیره آنهارا ادامه دهیم و اجازه ندهیم یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درادامه به نگاه ویژه این اداره کل و وزارتخانه ورزش و جوانان به ورزش در روستا ها اشاره کرد و افزود:توجه به ورزش همگانی و استعدایابی دربخش ورزش قهرمانی می تواند در کنار دیگر فاکتور های اقتصادی و اجتماعی مانعی برای مهاجرت بی رویه به شهرها باشد.

کامیاب حفظ شاکله روستا ها را به عنوان یک کلنی جمعیتی وبخشی از فرهنگ اجتماعی کشورمان با اهمیت دانست و افزود:تلاش و پشتکار جوانان روستایی و درخشش آنها درورزش حرفه ای کشور می تواند نوید بخش روزهای خوبی دبرای ورزش قهرمانی  استان باشد.

وی باتاکیدبرلزوم تشویق جوانان و نوجوانان روستایی به امرورزش افزود:توسعه و تجهیز اماکن ورزشی روستا جزو برنامه اصلی اداره کل ورزش و جوانان در سال 96 قرارگرفته است.

گفتنی است اولین زمین چمن مصنوعی روستای شهید آباد شهرستان خرمید با اعتبار 250 میلیون تومان ظرف مدت دو ماه ساخته و به مردم این روستاتحویل داده شد.
انتهای پیام /  101
916 کلیک ها  جمعه, 12 خرداد 1396 13:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا