چندین زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی درفارس به بهره برداری می رسد/اتحادیه باشگاه های فوتبال استان راه اندازی شود

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افتتاح چندین زمین چمن مصنوعی ویک چمن طبیعی در آینده ای نزدیک در استان فارس خبر داد.



حیدر علی کامیاب در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه درسفر چند روز آینده مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به استان فارس سه چمن درشهرستان های کوار، خرامه و سروستان با کلیه امکانات ازقبیل رختکن و نورمناسب به بهره برداری خواهد رسید افزود:دراین سفر یک زمین چمن طبیعی نیزدر شهرستان داراب با بهره برداری رسیدن در اختیار مردم این بخش استان فارس قرار خواهد گرفت.

وی اعتبار لازم برای به بهره برداری رسیدن این اماکن ورزشی را 7میلیاردتومان عنوان کردوگفت:دراین سفرکلنگ احداث چمن مصنوعی استاندارددرشهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین، میمند، بوانات،خنج،فراشبند و زرین دشت نیز به زمین زده خواهدشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس سیاست احداث زمین چمن های مصنوعی را متاثر از خشکسالی های چند سال اخیر دراستان فارس دانست و گفت:با احداث چمن های مصنوعی در شهرستان ها ضمن مدیریت بحران کم آبی در اماکن ورزشی به توسعه ورزش فوتبال در شهرستان های استان فارس کمک شایانی خواهد شد.

کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به وجود اراده ای جمعی برای توسعه ورزش فوتبال در استان و تلاش برای حضور نماینده استان در لیگ برتر فوتبال کشور بر لزوم راه اندازی اتحادیه باشگاه های فوتبال استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اتحادیه باشگاه های فوتبال استان بایدنهادی  مستقل، عمومی، غیر دولتی و غیر انتفاعی متشکل از مدیران  باشگاههای فوتبال دارای شخصیت  حقوقی که بر پایه این اساسنامه ای کامل و دقیق باشد افزود:با تشکیل این اتحادیه می توان امیدوار بود که درآینده ای نزدیک شاهد گسترش و تحکیم روابط، مناسبات فرهنگی ورزشی، تشکیلات اجرایی، آموزشی و اقتصادی میان باشگاهها از طریق تهیه و اجرای برنامه مناسب برابر ظوابط قانونی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد با تشکیل این اتحادیه برخی مشکلات کنونی فوتبال فارس برطرف خواهد شد.
انتهای پیام /  101
1460 کلیک ها  شنبه, 02 ارديبهشت 1396 10:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا