مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان کاراته کازرون برگزار شد

راستین آنلاین:مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان کاراته  شهرستان کازرون برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،در این همایش بزرگ که با استقبال بسیار خوب کاراته کاها و خانواده های آنان روبرو شد رئیس هیات کاراته شهرستان کازرون  ضمن خوش آمدگویی به بیان چگونگی برگزاری این همایش پرداخت و گفت: هیات کاراته کازرون در سال 95 با حمایت ها و همکاری های خوب اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات کاراته استان  قدم های خوبی را برداشته  و این راه با سرعت بیشتری ادامه خواهد  یافت .

علی ظهرابی تامل با هیات کاراته استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان را عامل موفقیت هیات کاراته شهرستان عنوان کرد و افزود:با پشتکارو تلاشی که سرپرست هیات کاراته در مدت کم حضور خود در استان نشان داده است،امیدواریم موفقیت های ورزش کاراته  فارس پررنگ تر از گذشته شود.

برای پیشرفت کاراته فارس باید گام های محکم و اساسی برداشته شود


در ادامه این همایش سرپرست محترم هیات کاراته فارس با تقدیر از هیات کاراته شهرستان کازرون به دلیل فعالیت های انجام شده در سال 95 گفت: استان فارس مربیان فنی و ارزشمند و پرتلاشی دارد که اگر بخواهیم به جایگاه بایسته و شایسته خود دست یابیم باید تلاشهایمان را بیشتر کنیم .

محمدجواد شلتوک کار با بیان اینکه برای پیشرفت کاراته فارس باید گام های محکم و اساسی برداشته شود افزود: در این صورت می توانیم شایستگی فارس را بیش از پیش ثابت کنیم .

لزوم توجه به دوبعد قهرمانی و پهلوانی


در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون نیز طی سخنانی ضمن تشکر از هیات کاراته شهرستان به مقوله اخلاق در ورزش اشاره کردو قهرمانی و پهلوانی را دو رکن اصلی ورزش برشمرد.

حامدمحمدی خواستار توجه بیشتر ورزشکاران و مربیان به دو مقوله فوق شده و آنها را لازم و ملزوم یکدیگر دانست .

در این همایش که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید با اهدای لوح سپاس و لوح افتخار و تندیس و مدال قهرمانی از قهرمانان ، مربیان ، پیشکسوتان ، اولیای فعال و حامی باشگاهها ، مسئولین و خبرنگاران و حامیان ورزش کاراته شهرستان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام /  101
1445 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1395 11:42
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا