شهرستان ها بازوان اجرایی هیات کاراته استان هستند

راستین آنلاین:سرپرست هیات کاراته استان فارس گفت:شهرستان ها بازوان اجرایی هیات کاراته استان هستند.



به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان فارس،محمد جواد شلتوک کار که در نشست مشترک با اعضای هیات کاراته شهرستان شیراز سخن می گفت ،هیات کاراته این شهرستان را یکی از پرظرفیت ترین هیات های استان دانست و افزود:انرژی جوانی ، ذوق و خلاقیت سه عنصر بارز در این هیات است که وقتی در کنار تجربه پیشکسوتان حاضر در کادر اجرایی هیات شیراز قرارمی گیرد امید به آینده را پررنگ تر از گذشته می کند.

وی با تاکیدبر لزوم برنامه محور بودن هیات کاراته شهرستان ها گفت: برای رسیدن به اهداف  متعالی نیازمند برنامه ریزی وتعریف استراتژی هستیم.

سرپرست هیات کاراته استان فارس افزود: مدیریت استراتژی محور این امکان را به مجموعه می دهد تا با اتخاذ  شیوه‌ای خلاق و نوآور اتفاقات آینده را رقم بزند.

شلتوک کار استراتژی محور بودن برنامه ها را عاملی برای به دست گرفتن ابتکار عمل دربرابر اتفاقات آینده دانست و با تاکید بر لزوم استفاده از علم مدیریت در کنار تجارب گذشته گفت: مزیت اصلی مدیریت استراتژیك این است  كه به ما کمک می کند تا با استفاده کردن  از روش منظم‌تر ، معقول‌تر و منطقی‌تر راه‌ها یا گزینه‌های استراتژیك را برای رسیدن به هدف انتخاب کنیم.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش به اهمیت وجود وحدت و همدلی بین اعضای خانواده کاراته فارس اشاره کرد و گفت:بخش زیادی از این خانواده در شهرستان شیراز مستقر هستند به همین دلیل وظیفه هیات کاراته شهرستان شیراز در ایجاد هم افزایی و وفاق بین خانواده کاراته سنگین تر از دیگر شهرستان هاست.

سرپرست هیات کاراته استان فارس کاراته این استان ، را جامعه ای پویا و درحال پیشرفت دانست و گفت: وحدت و همدلی  این جامعه را از خطر آسیب و ناکامی در امان می دارد.

شلتوک کار تلاش برای مستحکم تر کردن حلقه اتصال پیشکسوتان و جوانان فعال در رشته کاراته را یکی از پراهمیت ترین برنامه های هیات کاراته استان عنوان کرد و با اشاره به قدمت کاراته استان فارس درکشور گفت:نسلی که امروزبخشی از مدیریت اجرایی کاراته ی این استان را برعهده دارد باید بداند که میراث دار چه انسان های بزرگی درتاریخ ورزش کشور است.

وی سعه صدرو دوری ازمنیت های کاذب را عامل هم افزایی بیش از پیش درورزش کاراته استان فارس دانست و گفت:کاراته از دیر باز به عنوان ورزش و هنر جوانمردان شناخته می شده است از این رو باید تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن فرهنگ جوانمردی و آموزش آن به نسل های نوپای کاراته بکار بندیم.

سرپرست هیات کاراته استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش به فعالیت بانوان در رشته کاراته اشاره کرد و گفت:بدون شک شهرستان شیراز قطب کاراته استان دربخش بانوان است از این رو توجه به مطالبات بانوان در این رشته باید به عنوان یک برنامه اولویت دار هیات کاراته شهرستان شیراز تلقی شود.

شلتوک کار خواستار اطلاع رسانی دقیق و معرفی شفاف ورزش کاراته به خانواده ها خصوصا بانوان استان شد و گفت برخلاف تصورات غلطی که وجود دارد ورزش کاراته یک ورزش خشن نیست بلکه ورزشی است که می تواند به سلامت و امنیت جسمی و روحی خانواده کمک کند.

وی خواستار برنامه ریزی بخش بانوان هیات کاراته شهرستان شیراز برای همگانی کردن این ورزش بین خانواده ها شد و گفت:باید با استفاده از ابزار های اطلاع رسانی و برنامه ریزی های متاثر از خرد جمعی، ارمغان کاراته که نظم و انضباط، احترام و تواضع، صبر و تحمل، بردباری و شکیبایی و استقامت و روحیه شکست‌ناپذیری است را به خانواده ها معرفی کرد.

در این نشست مسعود زیگلری رئیس هیات کاراته شهرستان شیراز،بهاره محمدپور،حیدر روزیطلب،صادق مهرپور،احمد مبارکی،مجتبی مدیح جهرمی و ناهید فتوحی دیگر  اعضای هیات کاراته شهرستان شیراز به بیان دیدگاه های خود در خصوص وضعیت کاراته این شهرستان پرداختند.

unnamed

انتهای پیام /  101
3518 کلیک ها  دوشنبه, 23 اسفند 1395 11:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا