حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزشی ساماندهی می شود

راستین آنلاین:مدیر موسسه حمایت از قهرمانان و جوانان فارس گفت: ساماندهی و حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزشی رسالت نخست این موسسه است.



مهدی جعفری با بیان اینکه این موسسه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درازابتدای سال 1395راه اندازی و ثبت گردیده افزود:سازماندهی و حمایت از قهرمانان ورزشی و نخبگان فارس  در حوزه  مشکلات مالی قهرمانان و نخبگان  ، اعزام هاو همچنین معرفی به بانک ها جهت  دریافت   تسهیلات و کمک هزینه ازدواج ، اشتغال ، مسکن  وادامه تحصیل وبرگزاری آیین های تجلیل و.. از اهداف این راه اندازی موسسه است.

وی با اشاره به اینکه  براساس اساسنامه این موسسه  قهرمانان کشوری فعال و دعوت شده به اردوهای تیم ملی ، قهرمانان آسیا جهانی ،المپیک و جوانان نخبه   و سمن های دارای مجوز ،همچنین داوران ملی و مربیان ممتاز مورد حمایت می توانند از خدمات این موسسه بهره مند شوند افزود:افراد حائز شرایط عضویت در این موسسه برای بهره مندی ازمزایای آن می بایست به سایت این موسسه (www.farsatsh.com)مراجعه و پس از ارسال مدارک و تکمیل اطلاعات ثبت نام کنند.

جعفری تدبیر اندیشیده شده برای راه اندازی کردن این موسسه را نشان از اهمیت مسائل رفاهی ورزشکاران دانست و با تقدیر از حمایت  های مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از موسسه حمایت از قهرمانان و جوانان فارس خواستار حمایت دیگر نهادهای استان نظیر شوراهای اسلامی شهر و روستا از این موسسه شد و گفت: با استفاده از قابلیت های موسسه  می توان فعالیت های آن را گسترش داد و با تعریف درآمد های پایدار برای آن  دغدغه های موجود برای ارائه خدمت به اعضای موسسه را مرتفع ساخت.
انتهای پیام /  101
1707 کلیک ها  چهارشنبه, 29 دی 1395 11:34
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا