استاد کانون پور اسوه اخلاق و ادب بود

راستین آنلاین:قهرمان کشتی المپیک لندن گفت:مرحوم استاد کانون پور اسوه اخلاق و ادب بود.

امید نوروزی که صبح امروز چهارشنبه 15 دی ماه در مراسم تشییع پیکر مرحوم الیاس (اصغر)کانونی پور در ورزشگاه تختی شیراز سخن می گفت،با ابراز تاسف از درگذشت اولین مربی خود در رشته کشتی افزود:استاد کانونی پور در کنار آموزش فنون کشتی به هنرجویان ،بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی و توسعه سجایا ی پهلوانی در جامعه  تاکید داشت.

وی با بیان اینکه مرگ مردان اخلاقی چون استاد کانونی پورفقط از دست دادن جسم آنها در جامعه است گفت:امثال استاد کانونی پور امین و مورد اعتماد مردم هستند و از اراده قوی و شجاعت برخوردارند که این امر باعث ماندگاری آنها در یاد و خاطره ها می شود.

قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی شیراز، از گذشت و بخشش به عنوان  دو شاخص عمده اخلاقی مرحوم کانونی پور یاد کرد و گفت:استاد کانونی پور در طول عمر با عزت خود همواره در امور خیر و نیکوکارانه از دیگران سبقت می می گرفت.

گفتنی است مرحوم الیاس (اصغر)کانونی پور که یکی از پیشکسوتان ورزش کشتی بود و عمرخود را صرف  پرورش تعدادی زیادی از کشتی گیران استان فارس در سالن های ورزشی این استان کردروز دوشنبه این هفته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع با شکوه این پیشکسوت ارزنده ورزش فارس  صبح امروز چهارشنبه با حضور جمع کثیری از ورزشکاران،پیشکسوتان و علاقمندان به ورزش از سالن کشتی  تختی آغاز شد و پس ازآن پیکر وی  برای اقامه نماز به آستان سید علاالدین حسین(ع) منتقل شد.

مراسم یادبود وی نیز روزجمعه 17دی ماه از ساعت 9 تا یازده صبح در حسینیه ثامن الحجج واقع درخیابان احمدی شمالی شهر شیراز برگزار می گردد.

انتهای پیام /  101
2653 کلیک ها  چهارشنبه, 15 دی 1395 12:14
این مورد را ارزیابی کنید
(8 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا