معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس خواستارمعرفی «بهمن گلبار نژاد»به عنوان شهید شد

راستین آنلاین-علی رضایی بابیان اینکه این جانبازسرافراز با اهدا عضوی از بدن خود درراستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به فیض جانبازی نائل گردید و بعد از آن در دوران بیاد ماندنی ورزش خود باتنی زخم خورده برای اعتلا و برافراشته شدن پرچم کشور عزیزمان رنج تمرینات ورزشی را همچون دوران دفاع مقدس متحمل شد افزود:این دلاور مرد بارها  در این  جبهه و سنگر افتخارات زیادی در داخل و خارج کشور به  عنوان سفیری شایسته در بزرگترین رویداد ورزشی جهان  و پار المپیک  کسب کرد و درنهایت هنگام خدمت برای برافراشتن پرچم وطن  دچار حادثه شدو جان خود را در این مسیر اهدا کرد.

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: با توجه به مظلومیت ، ایثار و رشادت و اینکه قطع عضو بودن بهمن گلبادی نژاد در پاراالمپیک ریو  منجر به فوت این ورزشکار موثر بوده است باید مسئولان بینادشهید و امورایثارگران تدابیری بیاندیشند تا این جانباز پرافتخار به عنوان شهید معرفی شود.

رضایی  تاکید کرد: شهید محسوب شدن گلبار نژاد باعث افزایش روحیه سایر جانبازان که ورزش می کنند ، می شود زیرا  آنها متوجه خواهند شد ارزش و احترامشان در بین مردم و مسئولان همیشگی است.

وی خاطر نشان کرد: بهمن گلبادی نژاد  به دلیل بزرگی روح خود هیچگاه به دنبال مسائل مادی و کسب منافع از نظام نبود و چه در زمان دوران دفاع مقدس و چه در زمان ورزش حرفه ای فقط و فقط به عشق وطن فعالیت می کرد.

انتهای پیام /  101
1812 کلیک ها  پنج شنبه, 01 مهر 1395 09:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا