معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس:

کار بزرگ ساره جوانمردی درپاراالمپیک ریو سالها دراذهان باقی خواهدماند

راستین آنلاین-هادی پژوهش جهرمی که عصر شنبه 27 شهریور درمراسم استقبال از ساره جوانمردی درفرودگاه شیراز سخن می گفت افزود:این بانوی ورزشکار ثابت کرد که با اراده و ایمان به توانایی ها می توان هرکاربزرگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه اینک ساره جوانمردی برای بسیاری از ورزشکاران و بانوان کشور الگومحسوب می شود افزود:برنامه ریزی ها باید به گونه ای انجام شود که امثال این قهرمانان در جامعه تکثیر شوند.

پژوهش جهرمی  با پراهمیت دانستن ورزش در جامعه گفت: درجامعه ای که ورزش درآن به عنوان یک اصل مهم و تاثیرگذار پذیرفته شده است ناهنجاری به حاشیه رانده شده و سلامت روانی برجامعه حاکم خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس ورزش را عامل مهمی در تحقق توسعه پایدار دانست و افزود:یکی از پایدارترین راه‌های جلوگیری از مفاسد، انحرافات و ناهنجاری‌های رفتاری و سالم‌سازی محیط و زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی كردن آن است.

پژوهش جهرمی تاثیر ورزش و تربیت بدنی را عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی هر جامعه حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اگر افق دیدخود را کمی وسیعتر کنیم آنگاه خواهیم دید که با گسترش ورزش قهرمانی و توجه به تاثیرات فرا ملی آن نیز می توانیم در انتقال میراث فرهنگی و ارزش های اخلاقی و انسانی جامعه خود به ملت ها و جوامع دیگر موفق تر از قبل عمل کنیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم حرفه ای شدن ورزش مفاهیمی نظیر همبستگی، همکاری، گذشت، فداکاری، دوستی، صمیمیت و بسیاری از ارزش های انسانی و اجتماعی دیگر را تحت الشعاع خودقراردهندتصریح کردآنچه در توسعه ورزش بیش از هرچیز باید مورد توجه قرارگیردابعاد انسانی وروحی ورزش است.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس حرکت شتاب دارورزش درحوزه نرم افزاری و سخت افزاری در استان فارس را حرکتی قابل تحسین دانست و با بیان اینکه مجموعه استانداری و وزرات ورزش و جوانان  از اتفاقات رخ داده در حوزه ورزش و جوانان فارس راضی هستند گفت:رخدادهای بزرگ چندمدت اخیر در ورزش فارس ثابت کرده است که بادرک صحیح از مفهوم مدیریت منابع انسانی و برنامه محور بودن می توان بسیاری از کارهایی که درگذشته غیر ممکن بوده است را باراندمان مطلوبی به سرانجام رساند.

انتهای پیام /  101
1862 کلیک ها  شنبه, 27 شهریور 1395 22:11
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا