معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

در دوسال اخیر شاهد انقلاب و تحولی بزرگ در حوزه ورزش و جوانان استان هستیم

هادی پژوهش جهرمی که صبح امروز پنجشنبه 18 شهریور در در سمینار سالانه پزشکی ورزشی استان فارس سخن می گفت،با اشاره به اقدامات گسترده انجام شده در بخش جوانان و ورزش استان گفت: از زمان حضور کامیاب در راس اداره ورزش و جوانان فارس شاهد اقدامات خوب و تاثیرگذار در بخش‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار و مغزافزار بوده‌ایم.

وی نمره  مدیرکل ورزش و جوانان فارس  در حوزه مسئولیت و مدیریتی خود را نمره عالی عنوان کرد و‌افزود: دراین مدت و دردر عرصه سخت‌افزاری شاهد پیگیری مستمر طرح‌های نیمه تمام در سراسر فارس و تکمیل و بهره‌برداری از آنها بوده‌ایم.

معاون سیاسی استانداری فارس با آثار باستانی خواندن ورزشگاه میانرود افزود:با خیال راحت روی قول مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بهره برداری این پروژه تا پایان سال جاری حساب می کنیم .

پژوهش جهرمی طرح های نیمه کاره بجا مانده از دولت قبل را الی ماشاءالله خطاب کرد و گفت:در این بخش نیزازسوی  اداره کل ورزش و جوانان استان  شاهد عملکرد خوبی بودیم به‌طوریکه طی یکسال گذشته بسیاری از این پروژه‌ها با پیگیری‌های مستمر و علی‌رغم کمبود اعتبارات و وجود تنگناهای مالی، آماده بهره‌برداری و افتتاح شده است.

او ادامه داد: در حوزه نرم افزاری نیز اقدامات خوبی انجام و توسعه ورزش و فعالیت‌های حوزه جوانان در فارس مد نظر بوده است.

پژوهش میزبانی شیراز و فارس در مسابقات جهانی کشتی فرنگی، دو استقامت و زیبایی اسب عرب را از اقدامات شاخص ورزش و جوانان فارس برشمرد و تاکید کرد که برای انجام چنین اقداماتی نیازمند جرات و شجاعت مدیر هستیم زیرا بسیاری از مدیران عافیت‌ طلب هستند و خصوصا در شرایط تنگناهای مالی، تن به انجام کارهای بزرگ نمی‌دهند.

معاون سیاسی استانداری فارس، وجود نگاه نو در عرصه جوانان را نیز از جمله عملکردهای مثبت اداره کل ورزش و جوانان فارس برشمرد و گفت:کامیاب و همکارانش در ماموریت محوله در خصوص پاکسازی ،نهادینه کردن طرح محله محوری و سپردن کارها در این طرح به اهالی محله سنگ سیه خوب عمل کرده اند.

پژوهش جهرمی افزود: با همین نگاه‌های نو بود که کار پاکسازی محله سنگ‌سیاه که به دلیل حضور معتادان و فروشندگان موادمخدر، سال‌ها با مشکلات جدی مواجه بوده است، در مسیر انجام قرار گرفته و آرام آرام به محیطی امن و مناسب تبدیل می‌شود.

وی گفت: پاکسازی سنگ‌سیاه با طرح ارائه شده از سوی معاونت جوانان،‌ کار به سمن‌ها سپرده شد و اکنون شاهد اجرای برنامه‌های مداومی برای بسترسازی حضور مردم در این محله و تاثیرگذاری این برنامه‌ها که هر جمعه به شکل منظم برگزار می‌شود هستیم.

معاون سیاسی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش با بیان  اینکه سلامت تن و روان، یکی از مهمترین اهداف ورزش و توسعه فعالیت‌های ورزشی است، به تهدیدات موجود در این حوزه اشاره و اضافه کرد: در موضوع داروهای مکمل و نیروزا با توجه به اینکه بخش اعظم این داروها به شکل قاچاق و در قالب مواد تقلبی از مبادی مختلف کشور وارد و توزیع می‌شد، در بخش‌های مختلف برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

پژوهش، مقابله با قاچاق و ورود داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی از مبادی مختلف کشور و همچنین مقابله جدی با توزیع کننده این اقلام در سطح استان‌ها و شهرها را از مهمترین مسائل مد نظر در سطح ملی و استانی دانست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس همچنین از برگزار کنندگان سمینار پزشکی ورزشی در فارس قدردانی و ابراز امیدواری کرد که هیئت پزشکی ورزشی در فارس بتواند سلامت جسمی و روحی ورزشکاران را با اقدامات علمی و عملی خود ارتقاء بخشد.

 

انتهای پیام /  101
1837 کلیک ها  پنج شنبه, 18 شهریور 1395 17:59
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا