• جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا خبر داد:

محدودیت های تردد در فارس و شیراز همچنان پا بر جاست

محدودیت های تردد در فارس و شیراز همچنان پا بر جاست
   
محدودیت های تردد در فارس و شیراز همچنان پا بر جاست |||| ||||

با توجه به شرایط کنونی کرونا در فارس و شیراز محدودیت های تردد استانی (ورود و خروج به شهر های قرمز و نارنجی و تردد های شبانه) همچنان بر قوت خود پا برجاست.



به گزارش راستین آنلاین معاون استاندار فارس امروز جمعه ۱۱ تیر ماه در جمع خبرنگاران گفت :۱۱ شهرستان فارس در وضعیت قرمز و 13 شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

عبدالرضا قاسم پور ضمن اینکه محدویت های کرونایی دوباره اجرا می شوند ، افزود: محدودیت های هوشمند مطابق رنگ بندی هر شهر اعمال خواهد شد .

او با بیان شیراز در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد بیان کرد: به احتمال زیاد ظرف روزهای آتی شیراز قرمز خواهد شد.

قاسم پور همچنین ادامه داد : محدودیت رنگ قرمز در بخش اصناف اعمال خواهد شد و تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت خواهند بود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی کرونا اضافه کرد: در وضعیت نارنجی گروه شغلی یک و ۲ و در وضعیت زرد، گروه شغلی، یک، دو و سه مجاز به فعالیت هستند و تعادل بین اقتصاد و معیشت و سلامت مردم با اولویت حفظ سلامت جامعه در این محدودیت های شغلی در نظر گرفته می شود.

قاسم پور با اشاره به اینکه در تردد خودروها چه شبانه و چه ممنوعیت به شهرهای قرمز و نارنجی، مقررات اعمال می شود عنوان کرد: روند آموزش و برنامه های فرهنگی و ادارات به صورت دورکاری خواهد بود.

او اظهار کرد: تنها برگزاری کنکور سراسری حضوری خواهد بود و نماز جمعه با جمعیت کم و زمان کوتاه در فضای باز برگزار می شود، بدین ترتیب که در شهرهای قرمز نماز جمعه با حضور ۷۰ نفر و شهرهای نارنجی حداکثر یکصد نفر و در مدت ۴۰ دقیقه در فضای باز اقامه خواهد شد.

اعمال محدودیت ها برای مسافران تابستانی

قاسم پور تاکید کرد: مبادی ورودی کنترل بیشتری می شود و محدودیت برای مهمانان تابستانی اعمال خواهد شد.

او با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در استان گفت: با ورود محموله واکسن روند واکسیناسیون ادامه دارد و برای جلوگیری از تجمع در مراکز واکسیناسیون تدابیر لازم در نظر گرفته شده .

قاسم پور در خصوص واکسیناسیون کرونا ،تصریح کرد : ۶۰ اداره نیز در این زمینه برای راه اندازی سالن های واکسیناسیون همکاری می کنند و از دانشگاه علوم پزشکی ایجاد تجمع پذیرفته نمی شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
950 کلیک ها  جمعه, 11 تیر 1400 19:28
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا