برگزیده شدن فارس در کشور /درخشش استان در حوزه پدافند غیر عامل

اداره کل پدافند غیرعامل استان فارس بعنوان یکی از برگزیدگان سال 99 از سوی رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت. 

 
به گزارش راستین آنلاین جلسه ای با حضور سردار غلامعلی حیدری معاونت بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور ، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و مدیران کل ستادی استانداری فارس برگزار شد. 
 
  قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف پدافندغیرعامل استان پرداخت.
 
همچنین معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدرو با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، به بیان پاره ای موارد پیرامون ضرورت رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف ، بویژه تسهیل مدیریت در زمان بحران اشاره کرد. 
 
سید احمد احمدی زاده گفت : پدافند غیر عامل ارتباط مستقیم با امنیت ملی هر جامعه ای دارد و رصد مرحله به مرحله و تجهیز مدیران تمامی دستگاه های اجرایی به دانش روز و شناخت کافی آنها ازتهدیدهای نوین و حوزه های مختلف جنگ نرم از ضروریات است که همه مسئولین می باست به آن اهتمام جدی داشته باشند. 
 
او در بخش دیگری از سخنان خود افزود : امروزه با توجه به پیشرفت دانش و تکنولوژی ، ماهیت تهدیدات نیز تغییر کرده است . 
 
بنابراین در پی این تغییرات در سالها و حوادث اخیر در دنیا ، شاهد گرایش دشمن به جنگ نرم در حوزه های مختلف و انجام عملیات خرابکارانه و تهاجمات بی رحمانه در حوزه های فرهنگی ، اقتصادی ، بیولوژیک ، سایبری ، روانی ، زیستی ، تروریسم ، بیو تروریسم و ... هستیم . 
 
به همین دلیل مقابله با این موضوعات مستلزم آن است که همه مسئولین در سطوح مختلف بیش از پیش به اهمیت پدافندغیرعامل پی برده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند. 
 
 به یقین لازمه تحقق این مهم، مسلح شدن به دانش و تکنولوژی روز ، تعالی فرهنگ عمومی ، آموزش همگانی و بکارگیری ، اصول ، ضوابط ، الزامات پدافند غیرعامل و ایجاد آمادگی لازم است. 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
470 کلیک ها  سه شنبه, 18 آذر 1399 13:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا