استقرار بیش از ۵۰ درصد صندوق اخذ رأی در مدارس فارس

رئیس ستاد انتخابات فارس از استقرار بیش از ۵۰ درصد صندوق‌های اخذ آرا در انتخابات پیش‌رو در مدارس استان خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :اسماعیل قزلسفلی امروز، ۲۴ بهمن در نشست مدیران و رؤسای آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در تاریخ معاصر، انقلاب‌های بسیار در جهان اتفاق افتاد اما اغلب آن‌ها، کمتر از چند دهه دوام داشتند،گفت: انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم گذشت بیش از ۴ دهه همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و هر روز توانمندتر از گذشته می‌شود.

وی افزود: ساختار خوب انقلاب اسلامی، رهبری بی‌نظیر، همراهی مردم، پایبندی به ارزش‌های انقلاب و...، از جمله شاخصه‌های ماندگاری این انقلاب است.

قزلسفلی با بیان اینکه همواره در کنار آموزش و پرورش قرار داریم، گفت: با توجه به انتخابات ۱۱ اسفند انتظار می‌رود جلسات هم‌اندیشی با مدیران و معلمان در هریک از نواحی، شهرستان‌ها و مناطق و همچنین در مدارس برگزار شود تا انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: در نشست‌های هم‌اندیشی باید شرایط ارائه نقطه نظرات معلمان فراهم شود و تاکید می‌شود این نشست‌ها، کمتر به شکل سخنرانی یک طرفه برگزار شود.

وی از استقرار بیش از ۵۰ درصد صندوق‌های اخذ آرا در مدارس فارس خبر داد و افزود: مدیران آموزش و پرورش بر فرآیند انتخابات نظارت داشته باشند و تلاش خود را برای رفع کمبودهای حوزه‌های اخذ رای به کار گیرند.

قزلسفلی ادامه داد: با توجه به رویکرد مدرسه محوری، مدیران شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند تا تربیت دینی در مدرسه اتفاق یابد لذا از هیچ مساعدتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ایجاد نشاط در مدارس باید در دستور کار باشد اما نشاط تنها با برگزاری جشن و سرور نیست بلکه به آموزش‌ها نیز بر می‌گردد و اینکه دانش‌آموزان را به آینده خود امیدوار کنیم.

قزلسفلی یادآور شد: ما جزو ۴ کشور علمی دنیا هستیم و در سلول‌های بنیادین حرف برای گفتن داریم جزو ۸ کشور هسته‌ای دنیا هستیم لذا دنیا از ایران به عنوان یکی از کشورهای سرآمد جهان یاد می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان تأکید کرد: دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد و تا آخر پای کار آموزش و پرورش خواهد ماند.

انتهای پیام /  108
130 کلیک ها  چهارشنبه, 25 بهمن 1402 07:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا